Největší oblíbenci za rok 2014 :)

by - 6:30

Tento článek jsem plánovala dříve, ale nevyšel mi na to čas takže jsem tu s ním až dnes. Kvůli tomu, abych vybrala opravdu ty největší oblíbence jsem prošla snad celou historii tohoto blogu + mého předchozího abych Vám mohla ukázat jen to nejlepší. Z každé kategorie mám pouze 1 produkt, za který bych strčila ruku do ohně a mohla jej jen a jen doporučit! :) Z některých kategorií tu například nemám nic, protože jsem neobjevila žádný produkt, který by i totálně vyhovoval. Jdeme na to :)

PLEŤ
Pleťová voda- Hydratační pleťová voda s broskví a bavlnou od Avonu (RECENZE)
Tato pleťová voda nádherně voní, skvěle dočistí pleť, vůbec nevysušuje a místo toho je po ní pleť nádherně heboučká a provoněná. Poté, co jsem si ji oblíbila ji v katalogu přestali prodávat, takže pořád doufám, že ji opět vrátí do nabídky! Měla 125ml a prodávala se za cenu kolem 70,-.

Odličovač- Hydrofilní odsličovací olej Saloos (RECENZE)
Olej nádherně voní, rychle a jednoduše odlíčí cokoliv chci a nemám po něm vysušenou pleť ani oční okolí, protože je mastnější. Je naprosto boží a asi se ho už nikdy nevzdám. Má 50 ml a jeho cena se různí podle toho, kde ho kupujete. V dm se prodává asi za 100,- a na internetu nebo v zapadlých drogériích kolem 70-80,-.

Micelární voda- Micelární voda od Bourjois (RECENZE)
Micelárek jsem nezkoušela moc, ale tato mi zatím vyhovovala asi nejvíce. Je úplně bez parfemace, odlíčí téměř vše, ale s řasenkou to chvilinku trvá. Někomu by mohlo vadit, že malinko lepí. Má 250ml a stojí kolem 120,-.

Pleťový krém- Lehký zjemňující pleťový krém Moisture Match od Garnier (RECENZE)
Já si oblíbila verzi pro normální až suchou pleť (modrá). Krásně voní, docela rychle se vstřebává, pleť krásně hydratuje a zjemní a během dne ji nevysušuje. Krém je super, další balení mám už schované v zásobě. 50ml stojí normálně kolem 150,-, dá se sehnat i v akci např. za 80,-.

Čistící pleťový krém- Čistící pleťový krém Nivea pro suchou pleť (RECENZE)
Tento krémík jsem si opravdu moc oblíbila a oni ho přestali prodávat. Doufám, že ho někdy do prodeje vrátí třeba v jiném obalu nebo tak. Krásně voní, obsahuje drobné částečky, které se při aplikaci na pleť rozpustí, pleť krásně dočistí, nevysušuje a místo toho pleť krásně zjemní a hydratuje, takže nehrozí ten nepříjemný pocit napnutí pleti. Měl 150ml a pořizovala jsem ho v akci, takže netuším kolik normálně stál.

TĚLO
Sprchový gel- Sprchové gely Aroma Rituals od Dermacolu
Nádherně voní, pokožku nevysušují a skvěle pění. Nemám jim co vytknout. 250ml stojí kolem 50,-.

Tělový peeling- Tělové peelingy od Avonu z řady Naturals
Na fotce je vanilkový, ale nemyslím jen tuto verzi, ale obecně peelingy z řady Naturals. Krásně voní, mají hodně částeček, které jsou tak akorát hrubé a pokožku nádherně zjemní. Konzistencí jsou hustší, takže Vám nestékají po rukách a dobře se s nimi pracuje. Mají 200ml a stojí kolem 80,-.

Tělové mléka/másla- Tělové mléko Bali Botanica od Avonu z řady Planet Spa
Na obale je sice napsané tělové mléko ale konzistencí je to spíše máslo. Vyzkoušela jsem jen tuto verzi, ale i tak si myslím, že ostatní vůně musí být skvělé. Konzistence je krásně máslová, takže krém skvěle hydratuje, i když chvilku trvá než se vstřebá. Nádherně voní a dá se lehce rozmazat. Časem se na blogu objeví recenze na toho miláčka. 200ml stojí kolem 150,-.

Antiperspiranty/deodoranty- Antiperspiranty Adidas
Na této fotce je varianta Get ready!, ale opět mám ráda obecně Adidas. Připadá mi, že jejich antiperspiranty nejlépe pomáhají proti pocení, navíc krásně voní a nezanechávají skvrn na oblečení. Můžu je jen doporučit, sama jsem už je měla asi v 5 variantách. Stojí kolem 80,-.

VLASY
Šampon- Aussie Miracle Moist (RECENZE)
Od Aussie jsem měla jen tento šampon a pokud nebudu myslet na tu vůni, tak byl asi nejlepší, jaký jsem kdy měla. Vlasy po něm byly hebké, nezatěžoval je a vydržely delší dobu nemastné. Jediné, co mi na něm vadí je ta vtíravá vůně, ale i přesto jsem ho sem musela zařadit, protože bych v budoucnu chtěla další balení. 300ml se prodává asi za 150,-.

Suchý šampon- Suchý šampon Batiste (RECENZE)
Pokud ho dobře prostřepete, tak bílé skvrny na vlasech nedělá. Krásně voní, opravdu vlasy odmastí a dodá jim objem. Toto je minibalení, které má 50ml a stojí 50,-.

Lak na vlasy- Lak na vlasy Taft Ultra Pure
Vlasy neslepuje, neudělá na nich krustu, nemastí je a hezky drží. 250ml stojí kolem 80,-

DEKORATIVNÍ KOSMETIKA
Makeup- Rimmel Match Perfection (RECENZE)
Nebudu se o něm rozkecávat, více se dočtete v recenzi. Jediné, co řeknu je, že bych na zimu potřebovala odstín 010 Light Porcelain, který se u nás neprodává. Má 30ml a stojí kolem 200,-.

Pudr- Transparentní pudr NYC
Pudr krásně zmatní pleť, je matnější déle než, když použiju jiné pudry. Moc hezky voní, nevysušuje pleť, trochu práší a docela rychle mizí. Má 8,4 g a stojí do 100,-.

Řasenka- Řasenka Super Shock od Avonu (RECENZE)
Je nejlepší a to už jsem říkala milionkrát. Více v recenzi :) Má 10ml a stojí do 100,-.

Linky- Tekuté linky od Estyle (RECENZE)
Mají černočernou barvu, drží celý den, dobře se s nimi pracuje a rychle zasychají. Mám je už nějaký ten měsíc a pořád jsou ve stejném stavu jako na začátku. V balení jsou 3ml a stojí kolem 80,-.

Oční stíny- Trio očních stínů od Estyle (RECENZE)
Perfektní pigmentace, skvělá výdrž a krásně odstíny. Jsou lesklé a na víčku vypadají prostě božsky :) Mají 4g a stojí do 80,-.

Paletka očních stínů- Paletka očních stínů In the Buff od W7 (RECENZE)
Pigmentace sice není nejlepší, ale má krásné odstíny vhodné na denní líčení, takže po ní sahám každý den. Výdrž stínů je velmi dobrá a paletka je celkově hodně kvalitní a navíc nestojí moc. Obsahuje 12 stínů, dohromady mají 15,6g a stojí kolem 200,-.

Nehty
Lak na nehty- Gabriella Salvete Stars
V této kategorii byl výběr nejtěžší, ale nakonec jsem se rozhodla vybrat kolekci Stars. Laky z této kolekce vypadají super, dlouho vydrží, mají krásné odstíny, rychle schnout a navíc byly první tohoto druhu v drogerii. Cena je sice trochu vyšší (90,-), ale i tak jsou laky skvělé. 

Sušič laku na nehty ve spreji od Flormar (RECENZE)
Krásně citrusově voní, laky s ním rychleji schnou, dodá nádherný lesk a nestahuje horní vrstvu laku. 150ml stojí 100,-.

Doufám, že se Vám článek líbil, protože jsem si s ním dala opravdu hodně práce :) 
Jaké jsou Vaše top produkty za rok 2014? Pokud jste o nich dělali článek na blogu jako já, tak mi klidně hoďte do komentáře odkaz a já se ráda podívám a třeba inspiruju :) Máte zkušenost s nějakým produktem, který jsem v tomto článku zmínila?

You May Also Like

6 komentářů

  1. Pár věcí mám stejných, jako odlicovaci olej, micelárku, pudr, paletu w7 a ještě bych zmínila bázi pod oční stíny od Avonu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělej taky tento článek, měla bych aspoň tipy na budoucí nákupy :) Bázi jsem nezmiňovala, protože mi úplně stejně jako ta of Avonu vyhovuje báze od Dermacolu a nemůžu se rozhodnout, která je lepší! :D

      Vymazat
  2. Laky na nehty od GS Stars jsem si taky oblíbila a kdybych dělala takový článek, tak bych tam tu moji skoro uschlou chudinku stejně dala, protože je nádherný! :) Se sprchovými gely taky můžu jenom souhlasit, za sebe bych doporučila ještě sprcháče od Dove (měla jsem dva a kupovala bych je znovu určitě!) :) Z dekorativky ani vlastně nevím, asi řasenka Astor Seduction Codes No. 1 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč takový článek taky neuděláš? Sprchové gely od Dove mám v zásobě 2 a už se na ně těším :)

      Vymazat
  3. Dermacol sprchove gely.. ty mame spolecne

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)