Rimmel Match Perfection makeup :)

by - 6:30

Makeupy jsem nikdy moc nepoužívala. Na podzim jsem si v Dm ale pořídila tento makeup díky slevovému kupónu. Jak mi makeup sedí?
Popis: 
- dokonale sjednocující makeup
- bezchybné nalíčení po celý den
- modré safírové pigmenty pro svěží barvu pleti
- okysličující komplex pro přirozeně zářivý vzhled
- SPF 18

Jako vždy začnu obalem. Nádobka je ze skla, pumpička a víčko jsou z modrého plastu. Dávkování pumpičkou se mi opravdu líbí, protože se dá korigovat množství produktu. Moc se mi líbí i detail korunky na víčku makeupu.  Má hrozně příjemnou vůni a za mě je to asi nejvoňavější makeup, jaký jsem kdy zkusila. U nás v drogerii je k dostání v 6 odstínech a to: 100 IVORY, 103 TRUE IVORY, 200 SOFT BEIGE, 201 CLASSIC BEIGE, 300 SAND a 400 NATURAL BEIGE. Existuje ještě v dalších 4 odstínech a z nich mě nejvíc zaujal odstín 010 LIGHT PORCELAIN. Ta 010 by po mě mohla být ideální na zimu, protože 100 je na mě moc tmavá a sedí mi až teď. I přesto, že je na mě tmavší, tak ho používám i zimě, protože se dá hezky zapracovat a aspoň mi dodá nějakou barvu. Moc ráda ho i míchám s jinými makeupy. 
Image 2 of Rimmel London Match Perfection Foundation SPF 18
Obrázek všech odstínů, zdroj.
Po zapracování makeupu je pleť sjednocená, hebká, a nejlepší na něm je, že mi nevysušuje suchá místa na pleti. Nejvíce se mi osvědčilo zapracování štětcem nebo houbičkou, při zapracování prsty mi tvoří trochu šupinky na některých místech na pleti. Výdrž je velmi dobrá, většina makeupů se mi během dne z obličeje ztratí a večer při odličování na pleti už žádný makeup není. U tohoto jde poznat, že drží, protože i po celém dni mám pořád, co odličovat. Ještě bych měla zmínit, že mám normální/smíšenou pleť se suššími místy kolem nosu a obočí.
Obsah je 30ml a normální cena se pohybuje kolem 200,-, já ho kupovala za 80,-.
Za mě je to opravdu nejlepší makeup a nedám ho z ruky :)

Vyzkoušeli jste tento makeup? Vyhovuje Vám?

You May Also Like

2 komentářů

  1. tento makeup je najlepší makeup z drogérie! Tiež som ho mala a idem ho kúpiť znova. Ja mám pleť zmiešanú a keďže mám líca suché tak mi na nich nehal taký pekný "dewy finish". Ale na mastnú pleť by som ho neodporúčala. Inak pekný článok!

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tento make-up mám i v 100 ivory i 010 light porcelain. Jsem bílá (opravdu), a 100 ivory můžu používat až po měsíci u moře, zatímco 010 i v zimě. :) Na mastnou pleť je ale absolutně nevhodný. :(
    www.beautifulwhile.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)