Hydratační pleťová voda s broskví a bavlnou od Avonu :)

by - 6:30

Pleťové vody už používám několik let. Většinou jsem měla nějaké z Avonu zaměřené na boj proti pupínkům a černým tečkám a jednu jsem měla od Nivey. V katalogu Avonu jsem narazila ve výprodeji na pleťovou vodu s broskví a bavlnou a rozhodla jsem se ji objednat. Jak mi vyhovuje?
Obal je obvyklý pro pleťové vody od Avonu, dobře se otevírá a produkt se dávkuje bez problému. Konzistence je tekutá, ale je jiná než u pleťových vod, které jsem doteď vyzkoušela. Vůně je naprosto dokonalá! Sladká a velmi příjemná, na pleti jde chvilku cítit. Velmi oceňuju, že pleťová voda vůbec nedělá napnutou nebo vysušenou pleť a hlavně díky tomu ji používám velmi ráda! Nezdá se mi, že by nějak rychle ubývala na to, že má 125ml. Po dlouhodobém používání se neprojevily žádné nežádoucí účinky a vyhovuje mi pořád na maximum. Za mě je tohle nejlepší pleťová voda, kterou jsem kdy měla. A to hlavně díky tomu, že vůbec nevysušuje a dokonale voní. Dokážete si představit, jak jsem byla naštvaná, když jsem zjistila, že i stáhli z prodeje?! Grrr! Musím si teď pravidelně hlídat výprodeje abych si ji mohla ještě do zásoby objednat. A vám ji můžu s klidným svědomím doporučit :)
Objem je 125ml a já ji pořizovala za 49,-, normální cena byla kolem 80,-. Ze stejné řady je v nabídce ještě hydratační pleťový krém a pak takový ten univerzální balzám. 

Taky se Vám stalo, že jste objevili nějaký produkt, který Vám naprosto sedí ve všech směrech a on se pak přestal prodávat? Používáte pleťové vody? Jaká je Vaše oblíbená?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Pleťovou vodu jsem dlouho doma neměla, používám teď spíše čistící gely, ale tahle (z toho, co jsi mi odlívala) byla super! :) Snad bude ještě někde ve výprodeji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc dobře, pleťovou vodu jsem neměla už roky, ale mám Avon obchůdek vedle baráku, tak to asi zkusím. :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)