Řasenka SuperShock :)

by - 6:30

Málem jsem se ani nedostala k sepsání tohoto článku! Ve škole je toho na mě aktuálně tak moc. Mám pocit, že ty povinnosti, co mám před sebou ani nedokážu všechny stihnout udělat... Vždyť i teď jsem se ke článku dostala jen díky totální únavě a nedostatku síly na další učení pitomého zeměpisu. Máte to ve škole aktuálně stejně nebo jsem v tom sama? :(
Co se týče dnešní recenze, tak ta bude věnovaná mé nejoblíbenější řasence SuperShock. Asi je jasné, že recenze bude pochvalná :)
Obal této řasenky se mi moc líbí a tato řasenka bývá dost často v limitovaných obalech. Konzistence řasenky byla ze začátku dost mokrá, ale zhruba po týdnu už začala být ideální. Řasenka je má nejoblíbenější díky úžasnému efektu, které vytvoří! Řasy mám díky ní pěkně obarvené, rozdělené a nádherně prodloužené. Řasenka mi vydrží funkční asi 2 měsíce, ke konci už řasy nevypadají tak dobře a je třeba dát více vrstev a také už se řasenka začíná trošku drolit.. Ještě bych chtěla zmínit, že řasenka velmi příjemně voní a za to jsem ráda! Co opravdu nenávidím je, když řasenka zapáchá.
Řasenka má 10 ml a její cena se pohybuje od 59,- do 119,-. 
Sice Vám řasenka nevydrží na denní používání po dobu 6 měsíců, ale dá se sehnat i za krásných 60,- a to mi i na tu životnost vůbec nepřijde špatné! Navíc vytvoří naprosto dokonalý efekt na řasách :)

Jaká je vaše oblíbená řasenka? Máte zkušenost s touto? Jaká je vaše oblíbená značka, co se týče  řasenek?

You May Also Like

6 komentářů

  1. Dlouho jsem tuhle řasenku neměla a měla bych to napravit! :) Už jsem zapomněla, jak krásné řasy mi udělala.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, dělá ti fakt nádherné řasy! Mně bohužel nesedla, ale mně vlastně nesedla žádná řasenka z Avonu :-( Jinak mám hodně ráda řasenky Maybelline, jednu od Miss Sporty a momentálně testuji Essence.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, že ti nesedla. :/ Já od Maybelline měla jen klasickou Colossalku a ta byla dobrá, ale co si pamatuju, tak byla dlouhou dobu hodně mokrá.

      Vymazat
  3. Také jí mám!
    Dostala jsem jí k Vánocům a je hrozně super!
    Jinak moc hezký článek!!
    http://worldbyveru.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Pokud máš přístup k Avobu, tak zkus i SuperShock Max. Tu už jsem měla taky několikrát. Není lepší než tato, ale pořád je to 2. nejlepší řasenka, jakou jsem kdy měla (a že jich už bylo!!). :-)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)