Lehký zjemňující pleťový krém od Garnier :)

by - 6:30

Po nějakém krému od Garnieru jsem toužila už delší dobu, ale pořád jsem měla v zásobě jiné, takže jsem si ho v srpnu pořídila se slevovým kupónkem do Dm.
Krém se prodává v krabičce, která je moc pěkná a barevně ladí k samotnému obalu krému. Já si vybrala variantu pro normální až suchou pleť a proto je tuba modrá. Konzistence krému je na pohled lehká, ale při roztírání se mi zdá trošku mastnější. Do pleti se vstřebává rychle, ale mastný povrch trochu zanechá. To mi ale vyřeší pudr, protože mi pleť zmatní. Po použití krému je pleť krásně hebká, spojená a "napapaná". Během dne krém vůbec nevysušuje a pleť je hezká po celý den. Vůně je krásná a opravdu příjemná. Na plti sice trochu cítit jde prvních pár minut po nanesení, ale to mi nevadí. Když jsem krém používala pravidelně každý večer a ráno, měla jsem pleť pořád krásně hebkou a na pohled pěknou. Za celou dobu používání jsem nezaznamenala žádný zvýšený výskyt pupínků, ani další problémy. Krém mi vyšel asi na 3-4 měsíce používání a to jsem ho používala 2x denně. 
Tuba má 50 ml a já ho pořizovala v akci za 80,-, ale jeho normální cena je kolem 150,-. Pokud Vás zaujal, tak běžte do Dm, protože jsem ho tam před pár dny viděla v akci za 80,-. Pokud Vás nezaujala tato varianta krému, tak se podává ještě v dalších 3 variantách- zelený (mastná a smíšená pleť), růžový (suchá pleť) a oranžový (je rozjasňující).
Krém je opravdu skvělý a určitě si ho pořídím někdy znova, ale teď hned ne, protože dostanu pleťový krém na Vánoce a ten mi zas nějakou dobu vydrží.

Jaký je Váš nejoblíbenější pleťový krém? Zkoušel někdo z Vás tento aspoň ve vzorečku? Jak jste byli spokojení? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Já jsem měla ten růžový :) Jinak mám hodně ráda Niveu Soft v tubě, teď ale používám kozí od Ziaji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)