Paletka očních stínů In The Buff od W7 :)

by - 6:30

Paletku jsem sice dostala teprve před 2 týdny, ale už jsem si ji stihla moc oblíbit a díky (skoro) každodennímu používání si myslím, že už jsem schopná sepsat recenzi :) 
Tato paleta je vlastně napodobeninou slavné paletky NAKED 2 od Urban Decay a podobnost můžete vidět i v obalu, který je plechový a vypadá tak nějak stejně. Mě se obal líbí, akorát je třeba dávat pozor, ať si plech na některých místech nepromáčknete. Paletka obsahuje 12 neutrálních očních stínů, které by měly být velmi dobře pigmentované. V paletce jsou pouze 3 matné stíny a zbytek obsahuje třpytky nebo jemný shimer. Vlastnosti stínů rozeberu postupně a u každého stínu zvlášť. Než to ale udělám, tak bych chtěla zmínit, že součástí paletky je také aplikátor, který má na jedné straně štětinky jako štětec a na druhé straně je silikonový aplikátor. U většiny paletek aplikátor ani nezkouším používat, ale u této jsem si oblíbila tu štětcovou část, protože se s ní skvěle nanáší stín do očního záhybu.   
Teď už přejdeme na jednotlivé oční stíny. 
Buff- matný vanilkový stín, který je hůř pigmentovaný než třpytivé stíny. Jelikož je opravdu světlý, tak na ruce moc nejde vidět, ale na víčku vypadá krásně.
Camel- lesklá bronzová barva, která má odlesky do zlata. Je krásně máslovitá a velmi dobře pigmentovaná. Sand- bílo béžový odstín, který obsahuje lehký shimmer. Je krásně pigmentovaný, ale není tak máslovitý jako Camel.   
Dust- teplá hnědá, která obsahuje lehký shimmer. Je velmi dobře pigmentovaná a má máslovitou konzistenci. 

Chocolate- krásná studená matná hnědá, která je sice méně pigmentovaná, ale je skvělá do záhybu víčka, pokud nechci používat tmavší barvu. Na ruce při focení skoro nejde vidět, ale v záhybu vypadá krásně. 
Topaz- toto je spíše studená střední hnědá, která obsahuje drobný shimmer. Je krásně pigmentovaná a máslovitá. 
Earth- béžovo-hnědý odstín, který neobsahuje shimmer, ale je pouze lesklý. Je také velmi dobře pigmentovaný a krásně máslovitý. 
Storm- krásná šedá barva, která obsahuje lehký shimmer. Velmi dobře pigmentovaný a máslovitý stín.

Silk- světlý béžový stín, který obsahuje lehký shimmer. Pigmentace je velmi dobrá. 
Wave- tmavší teplá střední hnědá, která obsahuje malé třpytky. Velmi dobře pigmentovaná.
Thunder- tmavá studená hnědá s drobným shimmerem. Skvělá pigmentace.
Onyx- matný černý stín. Na to, že je matný má skvělou pigmentaci.
Matné stíny trochu více práší, jinak je prášení minimální. No a co se týče výdrže, tak ta určitě není celodenní. Každý den používám bázi, stíny se líčím kolem 7:00 a kolem 16:00 nebo 17:00 už jsou stíny bohužel slité v záhybu. Jelikož mi ale nedrží vůbec žádné stíny celý den, tak nemůžu být naštvaná. 
Cena paletky se pohybuje kolem 200,- a můžete si ji pořídit např. zde za 199,-, nebo zde za 209,- anebo třeba zde za 229,-. Paletka má 15,6 gramů a za sebe ji můžu doporučit a jsem s ní velmi spokojená :)  

Máte tuto paletku také? Jak jste spokojené vy? Má některá z Vás i In The Nude od W7? Máte zálusk na tuto paletku?

You May Also Like

9 komentářů

  1. Já mám podobnou paletku od MUA a další takovou bych uz asi nevyužila. Nicméně je opravdu krásná, jen Škoda těch mastných stínu. Přijde mi, ze v MUA paletce jsou pigmentovane o něco více.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím měla s matnými stín vždy stejnou zkušenost, prostě jsou hůř pigmentované. I třeba v paletce Au Naturel od Sleeku.

      Vymazat
  2. Paletka vypadá hodně dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi si mě na tuto značku nalákala a velmi se mi líbí In the nude :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. In The Nude se mi taky líbí, ale pořizovat si ji nejspíš nebudu, protože růžové stíny nenosím moc často. Vyžívám se v těch hnědých :)

      Vymazat
  4. Vypada dobre :) ted zkousim Makeup revolution. Ale nejlepsi zkusenost mam zatim s paletkami od NYX :) na novem blogu online Autumn Haul :) www.styleyourlife-my.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Makeup Revolution mě dost láká, ale zatím jsem neměla možnost se k této značce dostat :)

      Vymazat
  5. Tuto paletku mám taky. A jsem s ní opravdu moc spokojená, používám jí hodně často a už je to na ní i znát :D
    Před pár měsíci jsem dělala recenzi :) http://katienajmannova.blogspot.cz/2014/07/recenze-paletka-w7-in-buff-rasenka.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)