Houbička na makeup od Sefiros :)

by - 6:30

V minulých nákupech jsem vám ukazovala tuto houbičku a dnes bych vám o ní něco chtěla říct. Mám ji doma cca 3 týdny, používám ji každý den a několikrát jsem ji už prala, takže si myslím, že jsem schopná vám říct, jaká vlastně je :) Budu ji porovnávat s touto houbičkou
Houbička vám přijde ještě v plastové krabičce, která ale není nijak bytelná. Na krabičce je nálepka s výrobcem. Materiálově je hodně podobná té předchozí, ale zdá se mi, že při používání nevsaje tolik produktu. Na zapracování makeupu je lepší než ta předchozí, ale na korektor pod oči mi moc nevyhovuje, protože má docela širokou špičku a hůř se mi s tím pracuje. Hned po prvním použití se houbička ušpinila a už nešla vyprat úplně. Čistím ji tak, že ji namočím, nanesu šampon a mačkám ji, dokud z ní neteče jen čistá voda. Houbička by se měla používat na nanášení makeupu a korektoru navlhčená, ale to jsem nezkoušela a ani mě to neláká. 
Plná cena houbičky je 140,-, já ji sehnala v akci za 79,-. Kupovala jsem ji na stránce krasa.cz
Tento nákup jsem uskutečnila přes web plnapenezenka.cz. O tomto webu jsem už psala samostatný článek, odkaz zde. V článku jsem popisovala, jak celý web funguje a jak díky němu můžete ušetřit. Nejprve jsem si objednala pár věcí a po pár hodinách mi přišel email s potvrzením, že se mi částka připsala na můj účet na webu plnapenezenka.cz. Na eshopu krasa.cz se vám přičítá 5% z ceny, za kterou na eshopu nakoupíte (bez poštovného a DPH). Mají tam opravdu hodně eshopů a myslím si, že si každý vybere :)

Používáte houbičky na makeup nebo jste věrní štětcům? Jak se vám líbí tato? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Moc makeup nepoužívám, ale uvažuju o koupi té od Ebelin :) Na korektor by mohla být super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I makeup mi moc vyhovuje, pleť je pak taková hezčí :) Jen musíš počítat s tím, že spotřebuješ více makeupu při použití houbičky, než když použiješ štětec.

      Vymazat
  2. Houbičky mě zatím nechytli, ale značku sefiros, mám ráda.. :-) miluji jejich mýdlo na štětce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na nanášanie makeupu používam štetec a som spokojná, no možno niekedy vyskúšam aj niečo iné. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si teď oblíbila houbičku, ale i tak štětec občas používám i po houbičce, abych měla jistotu, že mám makeup dobře zapracovaný :)

      Vymazat
  4. Teď docela lituju, že jsem si ji taky neobjednala :( já k nim mám vztah 50:50, chvíli zbožňuji ten efekt, co vytváří a jindy je naopak nenávidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám ráda pořád :) Akorát mě nebaví, jak je to s nimi zdlouhavé.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)