Nákupy BŘEZEN 2015 :)

by - 8:01

Jako po každém článku o spotřebovaných produktech přicházím s nákupy za minulý měsíc :) Tento měsíc jsou nákupy větší než obvykle, ale budu mít narozeniny a určitě dostanu i nějaké peníze, takže jsem si koupila už nějaké věci jakoby na narozeniny :)

Tento měsíc se mi tu nakupilo docela dost produktů dekorativní kosmetiky, takže jdeme rovnou na to. Jako první tu mám makeupy Match Perfection od Rimmelu. Odstín 100 Ivory jsem zakoupila na eshopu krasa.cz za 172,- a odstín 103 True Ivory mám z vinted, kde jsem si ho od jedné slečny koupila asi za 100,- (a to je téměř nový, měl by být jen 2x použitý a vůbec v něm není ubrané!). Tento makeup miluju a už mi dochází, proto jsem si je koupila. Je mezi nimi opravdu minimální rozdíl, ta 103 je o kousíček oranžovější, ale myslím si, že je to pořád nositelný odstín. Z produktů od Rimmelu tu mám ještě bázi pod makeup Stay Matte, kterou jsem koupila za 106,-, dále pudr Stay Matte v odstínu 001 Transparent za 56,- a bb krém v odstínu Light, který jsem koupila ve výprodeji za 50,-. Bázi a pudr jsem kupovala také na krasa.cz. Když už jsme u toho eshopu krasa.cz, tak se přesuneme k dalším věcem, které jsem si tam objednala. Je to houbička na makeup Sefiros (odkaz zde) a podlak a nadlak v 1 od Makeup Revolution. Houbička byla ve slevě a vyšla mě tak na 79,- a lak na 49,-. V Tetě jsem ve výprodeji ukořistila lak na nehty od Gabriely Salvete v odstínu 02 Crazy Cloun za 30,-, dále lak na nehty od Rimmelu v odstínu 430 Coralious za 10,- a ještě řasenku Lash Millionaire od Miss Sporty za 20,-. Poslední produkt je řasenka Panoramico od Gabrielly Salvete, kterou mi dala kamarádka (odkaz na její blog) a já ji za to moc děkuju :)

V Dm jsem si ve výprodeji pořídila Sérum na zpevnění pokožky dekoltu od Baley za 35,-, nechci ho používat na dekolt, ale po cvičení třeba na stehna nebo zadek. Sundance krém po opalovaní na tělo i obličej za 20,-. V Lidlu jsem objevila ve slevě antiperspiranty Adidas za 50,- a tak jsem si jeden koupila do zásoby. Jak možná víte, tak miluju Zklidňující čistící pleťový krém od Nivey a na vinted jsem ho objevila, takže jsem se slečnou udělala výměnu a mám další balení! :) Objednávala jsem si pleťový čistící kartáček a k němu jsem si v katalogu Oriflame vybrala Čistící emulzi 3v1 za 30,-. Poslední produkt na této fotce je pytlíček hydratační pleťové masky od Freemana, který jsem pořídila také na  eshopu krasa.cz za 35,-.

Od ségry jsem si k narozeninám vybrala Čistič na štětce od Ebelinu a šampon Oxygen moisture od Dove. Čistič se mi zdá fajn a šampon jsem ještě nevyzkoušela. V Dm jsem si koupila cestovní balení šamponu a čistící emulze od Alverde za 17,- a už jsem se o tomto produktu zmínila ve spotřebovaný produktech, tak se kdyžtak mrkněte zde a ještě jsem si tam pořídila odlakovač od Ebelin za 35,-. pokud vás zajímá, jak mi na vlasy vyhovoval. :) Ta zvláštní rukavice na fotce je peelingová rukavice od Oriflame, kterou jsem si za 38,- objednala, ale ještě jsem ji nevyzkoušela. Poslední věcí je kokosový olej Tropical, který jsem pořídila za 49,- na eshopu krasa.cz.

Ještě jsem si pořídila suchý šampon od Batiste ve verzi Original za 80,- (nebo nějak tak, cenu jsem si zapomněla napsat, takže si nejsem jistá), který jsem úplně zapomněla nafotit s ostatními věcmi. 

To by byly celé moje nákupy, to byla fuška to přečíst, co? :D
Co jste si za tento měsíc koupili vy? Máte s nějakým produktem zkušenost? Máte raději nakupování přes internet nebo v kamenných obchodech? Pokud přes internet, jaký je váš nejoblíbenější eshop? :)

You May Also Like

9 komentářů

  1. Tento šampón od Dove som mala, tiež aj masku z tej istej rady a bola som veľmi spokojná! :) Používam aj čistič štetcov, myslím, že je najlepší (jediný?:D), ktorý dostať v drogérii. Mám aj BB Cream od Rimmelu, myslím, že bol priložený v marcovom ELLE, inak by som si ho asi nekúpila, BB Creamy ma už moc nelákajú. :) Je to síce odtieň Light, no na mňa je stále príliš tmavý, tak asi zostane na leto :D
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ten šampon hrozně těším! Všude slyším samá pozitiva :-) A to bb je na mě taky tmavší, ale za 50,- jsem ho tam nechat nemohla ;-)

      Vymazat
  2. Ta rukavice vypadá vtipně, dej pak report, jak fungovala :D :) taky se mi nashromáždilo dost věcí od Rimmelu, když už má tak lákavé výprodeje, byla by škoda tam ty věci nechat :D už se nemůžu dočkat, až taky otestuji ten Batiste ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, článek o té rukavici určitě bude :) Výprodeje Rimmelu jsou super a na Batiste budu psát recenzi ;)

      Vymazat
  3. Tyyyjoo ty jsi toho nakoupila,, hodně..Používala jsem také make up od rimmelu ten samý je super ale jelikož jsem chtěla vyzkoušet něco nového tak používám jiný..Pudr od rimmelu taky používám. laky 60sec. jsou za mě nejlepší z drogerie. Jinak k ostatní věci vyzkoušené nemám.. Musím si taky koupit kokosový olej, maji ho v dm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, trochu jsem to minule měsíc přehnala :D Já pudr Stay Matte měla už kdysi a vůbec mi nevyhovoval, ale teď se mi nezdá tak špatný! :) Laky od Rimmelu taky miluju :)

      Vymazat
  4. To jsou teda nákupy! :D Těším se na recenzi na ten šampon od Dove! :) Laky od Rimmelu 60 sec (a i ostatní) jsem si teď moc oblíbila a taky jich pár nakoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem ten šampon ani neotevřela, takže to asi potrvá :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)