Houbička na makeup :)

by - 6:30

V minulém nákupovém článku jsem vám ukazovala pár věcí, které jsem dostala k narozeninám od kamarádek a jednou z těch věcí byla i houbička na makeup (napodobenina beauty blendru). Byla jsem zvědavá, jaká bude a hned na začátek prozradím, že je naprosto skvělá!
Samotná houbička mi nepřišla v žádném obalu nebo krabičce, byla pouze v takovém menším pytlíčku. Ze začátku trochu smrděla, ale zápach zmizel hned po prvním vyprání. Trochu mě mrzí, že houbička krásně čistá vydrží jen dokud ji poprvé nepoužijete. Jakmile se jednou zašpiní od korektoru nebo makeupu, tak už ji pak nikdy dokonale nevyperete. Já ji čistím tak, že ji namočím, dám na ni šampon a mačkám ji dokud z ní neteče jen čistá voda. Nejprve jsem houbičku vyzkoušela na korektor a zamilovala jsem ji. Nejprve vždy nanesu korektor pod oči a pak ho tou špičkou houbičky zapracovávám. Vyzkoušela jsem ji i na makeup a také jsem byla velmi mile překvapená! Makeup i korektor vypadají hrozně pěkně a jsou na pleti opravdu přirozené. Dokonce musím říct, že se mi tato houbička zdá na zapracování makeupu lepší než štětec. Jediná nevýhoda je ta, že houbička vsákne část produktu do sebe, takže je třeba na jedno nalíčení větší množství produktu než normálně. Ještě bych měla zmínit, že houbička by se měla používat navlhčená, ale já ji vždy používám suchou a jsem nadšená :)
Sehnat se dá na více eshopech, ale já ji mám ze stránky dekorativka.cz, kde ji mají v několika barevných variantách (tmavě růžová, světle růžová, modrá a fialová), zde máte konkrétní odkaz na tu mou. Houbička se na dekorativce prodává za 59,-, což je skvělá cena. 
Houbičku můžu maximálně doporučit! :)

Co nejvíce vyhovuje vám na zapracování makeupu a korektoru? Máte zkušenost s nějakou podobnou houbičkou? Třeba tou od Ebelin? Určitě mi dejte vědět! :)

You May Also Like

17 komentářů

  1. Ebelin je taky naprosto výborná a určitě někdy vyzkoušej aplikaci s vlhkou houbickou, nevěřila jsem tomu a ono to vážně funguje, houbicka nevsakne tolik produktu a na tom obličeji něco zůstane ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na sucho na obličeji také makeup mám, ale je potřeba dát větší množství při nanášení na pleť, Možná to někdy zkusím, ale moc mě to neláká :)

      Vymazat
  2. Proč ji vychvaluješ hned po několika dnech?!! Mě se po 3 týdnech začala rozpadávat. Holka, srovnej si to v hlavě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To, že jsem ji ukazovala v minulém nákupovém článku, který jsem zveřejnila 1.3 neznamená, že jsem ji koupila přesně 1.3. V nákupových článcích ukazuju věci, které jsem koupila ze celý měsíc (tzn. i věc, kterou jsem koupila 3.2 ukážu až 1.3) Houbičku mám doma už přes měsíc (tzn. déle než ty) a prala jsem ji už minimálně 5x. Ono možná taky záleží na způsobu zacházení, víš :)

      Vymazat
    2. Já mám houbičku doma dva měsíce, tak zase nedělej chytrou. Způsobu zacházení?! Jako myslíš, že když houbičku namočím a zmáčknu, že s ní zacházím špatně? No ty si moc, teda..

      Vymazat
    3. Psala jsi, že se ti po 3 týdnech začala rozpadat, tak jen říkám, že ji mám doma déle než ty 3 týdny a je v naprostem pořádku. :) A psala jsem, že je to MOŽNÁ způsobem zacházení, taky můžeš mít třeba vadný kus, nevím. Já recenzovala tu svoji a ta se zatím nerozpadá vůbec. :)

      Vymazat
    4. Je jasné, že takový materiál nevydrží věčně :D. Vždyť je to na způsob hubek na náčení..jak dlouho vydrží? Měsíc? :) Ale i tak jsou super, podle mého lepší než kvalitní štětec ;).

      Vymazat
  3. Mě se po 3 týdnech začala rozpadávat - Já mám houbičku doma dva měsíce ... A když ti doma zplesniví šunka po třech týdnech, taky jí máš ještě dva měsíce v lednici? Prase...

    OdpovědětVymazat
  4. Žádnou houbičky nemám, takže nemám žádné zkušenosti, ale podle tvého článku je fakt dobrá :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě fakt sedla, ale každému sedí něco jiného, takže.. :) Já si nejspíš budu objednávat nějakou další, ale zkusím třeba z jiné stránky, abych je mohla porovnat :)

      Vymazat
  5. Houbičku nemám, nějak mě neláká, já stejně nejraději používám prsty. Mám teda i štětec určený přímo na make-up, ale ještě jsem ho nepoužila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používala kabuki štětec, protože se mi s ním makeup nanášel lépe než jen prsty, ale už ho vystřídala houbička. :)

      Vymazat
  6. Nic takového jsem nevyzkoušela, ale ta od Ebelin mě hodně láká! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že ta od Ebelin bude hodně podobná této. :) Ale nezkoušela jsem ji, tak nevím.

      Vymazat
  7. Vraj hubičky niesú nič moc ... na make-up ... :/ :/

    http://ch4rco4l.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)