Čistící masážní přístroj na obličej :)

by - 8:46

Omlouvám se, že včera nebyl článek, ale totálně jsem neměla o víkendu čas. Snad se na mě nebudete za to zlobit. :) Ještě jsem chtěla říct, že letos neplánuju dělat článek o věcech, které jsem dostala k narozeninám, protože pár věcí už jste mohli vidět v nákupech (zde a zde) a pak jsem už žádnou kosmetiku nedostala, takže bych asi neměla, co ukazovat. 
Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na čistící a masážní pleťový kartáček, na který jsem byla super natěšená! :)
Kartáček, spolu s dalšími nástavci, byl zabalený v krabičce, která mi přišla hodně pomačkaná, takže je vidět, jak s ní bylo zacházeno při dopravě :) Kartáček je na 2 baterky, které nejsou součástí balení, takže si je musíte sami pořídit. Jsou do něj třeba klasické tužkové baterky, takže to není takový problém. Kartáček má skvělý tvar, díky kterému se perfektně drží v ruce a dobře s ním pleť čistí. Ovládá se pomocí jednoho posuvného tlačítka (fotka níže). Na něm si nastavíte rychlost kartáčku (jsou celkově 2- low a high) anebo ho úplně vypnete (off). Když je kartáček zapnutý, tak vydává hrozně vtipné zvuky, tak se toho nelekněte :D
Na kartáček si nasazujete jednotlivé hlavice, podle toho, kterou chcete zrovna použít. Hlavic je celkově 5 a já vám je jednotlivě popíšu. Všechny používá spolu s nějakým čistícím gelem nebo krémem. 
jemný kartáč- jeho úkolem je očistit prach z obličeje. Na pohled je to klasický kartáček, který mají snad všechny podobné strojky na čistění pleti. Na pleti je příjemný, ale na tvářích je až moc drsný, takže ho na ně moc nepoužívám.
latexová houbička- její úkol je vyčistit kůži kolem očí a tváře. Na dotek je jemná, ale docela zapáchá jako guma. Na pleti je asi nejpříjemnější a vůbec ji nedráždí. Používám ji na celý obličej a je moc fajn.
dočisťující houbička- má za úkol dočistit pleť. Na dotek je také příjemná a pleť vůbec nedráždí.   
masážní hlavice- za úkol má namasírovat obličej. Na obličej jsem ji nezkoušela, protože nemám pocit, že by potřeboval masáž, ale na zkoušela jsem ji na ruce a je to docela fajn. :) Někde jsem četla, že se dá používat i na nohy. 
hlavice s drsným povrchem- má za úkol revitalizaci a zjemnění pleti. Trochu jsem se ji bála, protože je opravdu tvrdá, ale byl to zbytečné. Na pleti není nepříjemná ani nebolí, ale za to ji krásně zjemní. Pleť je po ní podobná jako po peelingu.

Součástí balení je i návod, který je ve znacích, takže jsem informace hledala na internetu :)

Kartáček jsem objednávala zde a stál 365,-, což není tak špatná cena. :) Jedinou jeho nevýhodou je, že se k němu nedají koupit náhradní hlavice. Kartáček je podle mě fajn, ale myslím si, že se bez něj taky dá obejít a není to něco, co by musel mít každý :)

Používáte tyto kartáčky nebo to jde úplně mimo vás? Vyhovují vám?

Děkuji stránce poštovné zdarma za poskytnutí kartáčku k recenzi.

You May Also Like

10 komentářů

  1. Kdyby se k němu daly pořídit náhradní hlavice, tak bych do něj i šla :) dost mě lákají tyhle nové "kartáčky na pleť", ale jsou celkem dost drahé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ale tento má docela příznivou cenu :)

      Vymazat
    2. http://www.aliexpress.com/item/5in1-Multifunction-Electric-Face-Facial-Cleansing-Brush-Spa-Skin-Care-Massage/2008947715.html
      na tomto odkazu to seženete něco kolem sto korun ;).. doba dodání je sice trošku delší ale myslím si, že se vyplatí počkat

      Vymazat
  2. Ten nástavec s těma kuličkama mi přijde nejvtipnější, fakt škoda, že nejsou v balení náhradní kartáčky, ale i tak by měly vydržet minimálně 3 měsíce ;) ale jako alternativa k mnohem dražším kolegům, proč ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) Teď mě napadlo, že by k tomu strojku mohly možná pasovat i ty náhradní hlavice dražších kousků, co? :)

      Vymazat
  3. Kartáček používám, a to od zn. Braun. Je to vlastně kartáček s obličejovým epilátorem v jednom, stačí vyměnit nástavec jako u toho tvého a je to. Cena je sice vyšší, ale je fakt skvělý. Psala jsem o něm recenzi u sebe na blogu :)
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O něm jsem už slyšela, ale neplánuju si ho kupovat :)

      Vymazat
  4. Má krásný design, ale mě by moc nevyhovoval ten návod, kdyby tam byl, alespoň v češtině
    http://lovelyretrostyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi taky trošku vadilo.. Ale našla jsem si ho na internetu, takže bez problému :)

      Vymazat
  5. Moc šikovná věcička, to my si teda některé masážní pomůcky raději objednáváme z firemnikrabicky.cz. Máme s tím eshopem už víceleté zkušenosti a nikdy nás vlastně nezradili. To je taky tak nějak důvod proč vám to sem píšu,chtěli bych jim hihi přetáhnout nějaké zákazníky, ale co o tom že to říkám takto veřejně, že.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)