Dvoufázový odličovač očí a makeupu od Nivey :)

by - 6:30

Odličovače očí si většinou vybírám dvousložkové, protože mi připadá, že makeup z okolí očí sundají nejrychleji a nejlépe bez zbytečného dření. Tento jsem si nekupovala sama, ale dostala jsem ho od sestry, takže jsem si říkala, že by mohl být fajn. A jo, měla jsem pravdu, je fajn :)
Jeho obal není nic extra, ale funkci plní, takže mu nemám, co vytknout. Je super, že složky po smíchání hezky vydrží smíchané, takže nemusím extra spěchat s nanášením na tampónek. Zkoušela jsem ho jen na oči, protože moc nemusím mastné produkty na pleť, ale když si hravě poradí s očima, tak by neměl mít problém s pletí. Jemně voní, ale myslím si, že tato vůně má značit produkt bez parfemace, já z něj ale něco cítím. Jak už jsem říkala, tak oči odličuje opravdu dobře a během chviličky. Dokonce bez problému sundá i voděodolné produkty. Po odlíčení mám v okolí očí mastný povlak, ale pak si hned oplachuju pleť vodou, takže zmizí. Je super, že mi vůbec nedráždí oči ani oční okolí. 
Má 125 ml a jeho cena by se měla pohybovat kolem 130,-. Určitě bych ho mohla doporučit, protože funguje skvěle, ale sama bych si další balení spíše nekoupila, protože můj oblíbený dvoufázový odličovač od Garnier funguje stejně dobře a za stejnou cenu dostanu 200 ml. :)

Jaký váš nejlepší odličovač na oči? Máte raději dvoufázové nebo obyčejné odličovače? 

You May Also Like

4 komentářů

  1. Pro mně je zatím nejlepší odličovač od Mixy a nebo Posilující od Garnier:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Mixy jsem ještě nikdy nic nezkusila, ale ten posilující od Garnieru bych chtěla. Akorát vždy sáhnu po tom svém oblíbeném, protože je to má jistota a navíc je levnější. :)

      Vymazat
  2. Tak to mě překvapilo, že ti vyhovuje, nenarazila jsem skoro na žádnou kladnou recenzi :/ ale nejspíš ho vyzkouším, protože Garnier mě omrzel :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)