Tělové mléko Bali Botanica od Avonu :)

by - 6:30

Na toto máslo jsem se rozhodla udělat recenzi kvůli toho, že se objevilo v největších oblíbencích za rok 2014. V Avonu se už tato varianta bohužel neprodává, ale pořád je v nabídce několik dalších vůní. :)
Tělové mléko vám dorazí v krásné krabičce a když ji otevřete, tak uvidíte ještě krásnější dózu na tělové mléko. Dóza je trochu hůř otevřít, takže je třeba zabrat, ale zase se krém sám neotevře třeba při cestách.  Sice je to mléko, ale konzistencí odpovídá spíše máslu. I přes tuto konzistenci se dobře roztírá, akorát tělové mléko trochu rychle ubývá. Vůně je velmi příjemná květinová, jde cítit i na těle po použití. Díky máslovité konzistenci se trochu déle vstřebává, ale to za to stojí, protože pokožka je pak nádherně hydratovaná a heboučká! Nepoužívám ho pokaždé sprše, protože si ho nechci hned spotřebovat a tak ho střídám s méně hydratačními krémy.
Krém má 200ml a je trochu dražší, protože toto balení vyjde asi na 150,-. I za tu cenu stojí a určitě si koupím další variantu, protože je to asi nejlepší mazadlo na tělo, které jsem kdy měla :)

Jaké je vaše nejoblíbenější tělové mléko/máslo? Máte rádi řadu Planet Spa od Avonu? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Balení je krásné! No jestli voní podobně jako pleťová maska s květy plumérie a má účinky, které jsi popsala tak musí být fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Balení se mi moc líbí a něco podobného mají v Lidlu, ale toto se mi zamlouvá kvalitou vice ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom z Lidlu jsem už slyšela, ale ještě nikdy jsem ho nezkusila. Navíc se do Lidlu skoro vůbec nedostanu.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)