Týden ve vaně #3 - pěny do koupele

by - 10:59

Poslední dobou se mi nějak nedaří psát články. :( Předtím jsem měla zkoušky, takže jsem neměla absolutně čas a když už čas byl, tak se mi podařilo si vymazat všechny fotky ze zrcadlovky. Doufám, že už to teď napravím a opravdu mi to vydrží. Dnešním článkem bych chtěla dokončit sérii věnovanou produktům do vany.

Balea pěna do koupele s růží a arganovým olejem



Tuhle pěnu do koupele jsem se rozhodla vyzkoušet díky dobré zkušenosti s pěnou do koupele od Cien. Obě jsou totiž z té nižší cenové relace, tak jsem si myslela, že by mohly být podobné.

Tahle pěna do koupele má menší balení, je jí 750 ml a té Cien bylo 1000 ml. Pěny do koupele bylo v regálu několik variant (medová a ještě nějaká), ale mě nejvíce zaujala právě tato s olejem. Ve vůni jde cítit hlavně růže, nic jiného moc necítím. Pěna do koupele má trochu řidší konzistenci, takže dobře vytéká z lahvičky.

Popisy na obale:

Pěna vanu skoro vůbec nezabarví a vůni nemá tak intenzivní, aby byla cítit i z vany. Bohužel mi přijde, že ji musím do vany dát hodně a i tak neudělá tolik té pěny, jako mám ráda. Díky tomu s ní nejsem maximálně spokojená a příště bych si ji už asi nekoupila.

Složení:

Celkově je ta pěna hodně průměrná a příště bych si ji nekoupila. Stála kolem 40,-, což byla cena i té od Cien, ale ta měla větší balení a více pěnila.


Avon pěna do koupele orchidej a maliny

Tahle pěna do koupele má hrozně krásný obal a na vaně působí fakt hezky i na pohled. Samotný gelík má spíše hustší konzistenci a má krásně sytou fialovou barvu. Tato barva způsobí i obarvení pěny, ale samozřejmě, že barva vody není tak moc intenzivní, spíše je vana taková hezky růžová. Přijde mi, že tato pěna i více provoní.

Popisy na obale:

Pěna do koupele se mi zdá mnohem lepší, než ta od Baley. Jediné, co se mi nelíbí je to balení. Není tam nic na dávkování, pouze velký otvor, kterým gel vytéká. Špatně se mi pěna leje, protože ji dávám přímo pod proud, takže se mi nejvíce osvědčilo pěnu nalít do víčka a pak dát pod proud.

Složení:

S pěnou do koupele jsem spokojená a třeba si někdy koupím další balení. V lahvičce je 250 ml a pěna stojí kolem 60,-.

Máte s pěnami nějakou zkušenost? Jste spokojené? :) 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Pěny od Avonu si kupuji často, akorát v jiném, takovém větším balení. A jsem s nimi spokojená, zpravidla krásně voní a utvoří bohatou pěnu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)