Spotřebováno za PROSINEC :)

by - 8:30

Trochu opožděně přicházím s dalším článkem, ale důvod je jednoduchý- zkouškové. Mám toho do školy hodně, snažím se připravovat, takže články musely jít bokem. Udělala jsem si ale přestávku od učení a nafotila spotřebované produkty a i fotky pro další budoucí články, takže snad to bude v následujících dnech lepší. Spotřebovaných produktů mám i tentokrát docela dost, ale než s nimi začnu, chtěla bych vám popřát krásný rok 2017 a ať se vám, co nejvíce daří. :)




Vlasy
Balea vanilkový šampon na vlasy- šampon jsem objevila v adventním kalendáři 2016 od Baley a už jsem ho i stihla spotřebovat. O šamponu jsem se zmiňovala už v tomto dílu adventních kalendářů. Šampon nebyl nic moc na vlasy, i když po něm byly hezky hebké. Měl super vůni, která mi připomínala jeden jogurt. Šampon už byl v kalendáři loni, takže jsem z něj byla při rozbalení docela zklamaná. Měl 50 ml a vyšel asi na 3 použití.  

Batiste suché šampony (recenze)- šampony této značky mám ráda a měla jsem jich už několik verzi, možná skoro všechny. Na mém blogu je i několik článků na toto téma, stačí si vyhledat značku Batiste v seznamu značek, které se u mě na blogu vyskytují. Měla jsem velké balení třešňového a malé balení tropického. Oba krásně voněly a suprově fungovaly. Koupím si je určitě znovu. Malé balení (50 ml) stojí normálně kolem 60,- a velké balení (200 ml) kolem 130,-. 


Odličování, čištění a péče o pleť
Nivea čistící pleťový krém pro suchou pleť (recenze)- tenhle produkt jsem milovala, ale bohužel ho přestali vyrábět. Toto bylo mé poslední balení a ke konci se mi obsah zkazil, takže jsem ho musela vyhodit. Nemá cenu ho více popisovat, když se nedá sehnat. Měl 150 ml.

Oriflame pleťový peeling s meruňkou (recenze)- peeling jsem měla opravdu ráda a spotřebovala jsem už několik balení. U toho předposledního se mi už obsah bohužel zkazil (bylo už po datu expirace) a díky tomu jsem zjistila, že je špatný i ten nenačatý, co jsem měla v zásobě, takže ho musím vyhodit plný. Mám pocit, že už se ani neprodává, protože jsem ho v katalogu dlouho neviděla, ale pokud by vás zajímalo více informací, přečtěte si recenzi. :) V balení bylo 100 ml. 

Tělo, ruce, nohy
Yves Rocher sprchový gel s kokosem- recenzi na něj teprve chci zveřejnit, ale zatím prozradím, že mi vyhovoval. Nemám ho ani celý spotřebovaný, jen jsem si ho přelila do praktičtější lahvičky. Tato měla 400 ml, ale cenu nevím, protože jsem ho předloni dostala k Vánocům. 

Palmolive sprchový gel s peelingem- sprchový gel obsahoval hodně částeček, ale nebyly moc hrubé, takže k obroušení kůže po použití moc nedošlo. Měl hodně zvláštní vůni, ale mi se líbila. Měl 250 ml a koupila bych si ho klidně znovu. :)

Avon tělový peeling s olivou (recenze)- peeling byl skvělý a já ho používala hrozně ráda. Měl krásnou relaxační vůni, dokázal kůži hezký obrousit a pokožka byla krásně jemná. Klidně bych si ho koupila znovu, moc ráda bych vyzkoušela i jinou vůni z řady Planet Spa. Měl 200 ml. 


Oriflame pěna do koupele s borůvkama- o pěně mám v plánu taky ještě napsat článek, protože se mi tu sešlo hned několik produktů na koupání. Takže se více dozvíte až později. Pěna měla 750 ml. 

Cien pěna do koupele s pomerančem- pěnu jsem si koupila z toho důvodu, že balení má 1 litr a stojí pouze 40,-. A byla jsem z ní opravdu překvapená, ale vysvětlení si nechám taktéž na později. :)

Balea pěna do koupele- pěna byla také v adventním kalendáři 2016 a za tu jsem byla ráda, protože v tom z roku 2015 žádný takový produkt nebyl. Pěna měla hezkou fialovou barvu, ale ve výsledku jsem z ní moc nadšená nebyla, protože neprovoněla a ani moc nepěnila. Celé balení s 50 ml jsem spotřebovala na jednu vanu. Ukazovala jsem ji v tomto článku

Nivea tělové mléko do sprchy pro normální pokožku- nebylo úplně špatné, ale pro mě to není produkt, který bych musela mít. Jsem zvyklá se mazat tak 5x týdně a nedělá mi to velký problém, takže tento typ produktu tak úplně nepotřebuju. Každopádně hezky vonělo, pokožku zhydratovalo, ale ne tolik jako běžné tělové mléko. Mělo 250 ml a zatím si ho kupovat neplánuju.  

Essence ochranný balzám na ruce- měl hrozně krásnou vůni, kvůli které jsem si ho i koupila. Byla jsem z ní unesená a po celou dobu používání mě nepřestala bavit. Balzám se rychle vstřebal, na rukou chvíli nechal povlak, ale po nějaké době jsem ruce měla jako bych nic nepoužila a to je nemám tak moc vysušené. Ve výsledku jsem z něj byla trochu rozpačitá a nevím, jestli bych si ho znovu koupila. Stál mě asi 40,- ve výprodeji, takže se nejspíš už ani nedá sehnat. Měl 100 ml. 

Dermacol krém na ruce belgická čokoláda (recenze)- měl super vůni, která ale byla opravdu hodně výrazná. Na ruce mi docela vyhovoval, protože hydratoval, ale zase efekt nevydržel moc dlouho. Nevím, jestli bych si ho koupila znovu. Měl 100 ml a stál nějak kolem 50,-.

Dekorativní kosmetika
Miss Sporty oční linky Cat´s eyes- měla jsem je výměnou z vinted a docela mě překvapily. Měly sice hnědý odstín, ale na oku vypadaly černě. Pigmentace byla opravdu hezká, dokonce i dobře držely a práce s nimi byla jednoduchá. Klidně bych si je někdy koupila. 

Avon báze pod oční stíny (recenze)- bázi jsem používala před nějakou dobou, pak používala jinou a na tuhle zapomněla. Když jsem ji po delší době vytáhla, tak mi začala při nanášení hrudkovat, takže mi došlo, že je po ní. Předtím ale byla skvělá, nevysušovala a stínů opravdu pomohla s výdrží. Navíc díky béžové barvě i hezky sjednotila víčka a lehce zakryla žilky. Stála kolem 60,- a klidně bych si ji zase koupila. 

Avon řasenka Super Extend Extreme (recenze)- měla být voděodolná, ale to jsem nějak zapomněla otestovat. Řasenka trochu slepovala, ale po nějaké době používání to bylo lepší. Největší problém jsem s ní měla kvůli vlákýnek, které obsahovala. Měly sloužit pro prodloužení řas, ale mě spíš v oku dráždily. Navíc mi i smrděla. Znovu bych si ji nekoupila. Měla 7 ml a stála 120,-.

Maybelline The Colossal Volum´ Express (recenze)- měla jsem ji už v minulosti a nebyla špatná. Byla jsem s ní docela spokojená až na to, že na mě byla trochu moc mokrá. Ke konci balení mi začala dělat šmouhy pod očima, takže jsem se rozhodla ji vyhodit. Měla 10,7 ml a normální cena je snad kolem 200,-, ale jsou na ní často akce.

Alverde gel na obočí (recenze)- gel byl naprosto skvělý a hrozně se mi líbil jeho obal. Měla jsem ho v hnědém odstínu. Super byl jeho malý kartáček na aplikaci, protože se s ním lehce pracovalo a nepřetahovala jsem. Bohužel mi už začal hrudkovat, takže musí pryč. Je škoda, že byl pouze v limitované edici a už se nedá sehnat. 

Trend it up báze pod makeup (recenze)- bázi jsem se rozhodla vyhodit kvůli hroznému zápachu. Nejsem si jistá, jestli ho měla už původně, ale na druhou stranu si myslím, že bych si ho musela všimnout. Líbí se mi balení té báze, tuba má totiž jako dávkování pumpičku. Báze má lehce naoranžovělou barvu, ale nijak nekryje. Místo toho ale hezky rozjasní. Je jí 30 ml a kupovala jsem ji asi za 100,-.


Ostatní a vzorečky
Oriflame houbička na makeup (recenze)- tahle houbička byla skvělá a při pravidelném čištění jsem jí měla asi rok a půl. Jo, asi by se měla měnit po kratší době, ale já ji často prala, takže to snad nebylo tak strašné. Je z příjemného materiálu, který je měkký. Při praní zvětší svůj objem, což mě hodně překvapilo. Byla super a mám už koupenou novou. Stála asi 60,-. 

Ebelin čistič štětců (recenze)- mám ho moc ráda a určitě to nebylo moje poslední balení. Je super a nejlepší je na něm krásná vůně. Čistí štětce opravdu skvěle a nemám mu co vytknout. 100 ml stojí kolem 100,-.

Vzorky:
Montagne Jenneuse pleťová maska- měla nádhernou vůni malin a manga. Na pleti byla hrozně příjemná, ale hydratace nebyla nic extra. Měla 6 gramů. Našla jsem ji v kalendáři, více tady
Balea maska s výtažky z mrtvého moře- na masku jsem byla hrozně zvědavá, ale akorát mi podráždila pleť a pálila, takže jsem nevydržela čekat celou dobu působení. Měla v sobě zrníčka (možná tu sůl), která měla sloužit jako peeling. Spotřebovala jsem jen 1 pytlík, co měl 8 ml. Opět byla v kalendáři
Balea tělové máslo- hezyky vonělo, bylo hutnější, hydratace byla dobrá, ale naštvalo mě, že v kelímku bylo množství jen na 1 použití. Mělo 20 ml. Opět bylo v kalendáři
Sebamed tělové mléko- to bylo hodně příjemné, spíše tekutější a hezky vonělo. Tato lahvička mi vydržela na 2 nebo 3 použití a to mělo 15 ml. No a opět bylo v kalendáři
Yves Rocher sérum- měla jsem ho v tomto vzorku několikrát a konzistencí mi připomíná spíše krém. Je určené pro starší pleť, takže plné balení neplánuju. Tuba měla 10 ml. 

Co jste spotřebovaly vy? Máte s nějakým produktem zkušenost? Jaký produkt byl pro vás v prosinci tím největším zklamáním? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Čističe štětců Ebelin jsem měla už několik balení a rozhodně budu kupovat dál, docela rychle mi dochází, ale to bude asi tím, že ho často používám. A pak jsem měla krém na ruce Essence, ale měla jsem s ním stejný problém jako Ty, i když je pravda, že já mám zase hodně vysušené ruce.

    OdpovědětVymazat
  2. Třešňový Batiste jsem také spotřebovala a byl super. Také mám hrozně ráda vůni pomeranče s čokoládou od Dermacolu a krémy na ruce od Essence mi též vyhovují.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)