Unboxing #1 - Balíček z lilibela.cz

by - 8:00

V pátek jsem na své facebookové stránce avizovala, že bych v sobotu chtěla zveřejnit článek o balíčku, který mi právě přišel. Při rozbalování jsem celý balíček fotila, takže jsem si říkala, že bych vám to mohla ukázat. Fotky sice jsou vyfocené jen telefonem, takže nejsou úplně kvalitní. Určitě na všechny produkty ale napíšu recenzi, kde budou fotky pořízené klasicky zrcadlovkou :)


Krabice byla z venku úplně obyčejná, ale po otevření mě moc překvapila. Hned po otevření na mě totiž vykoukl milý vzkaz a moc se mi líbilo, že uvnitř byl i krásný stříbrný balicí papír. 

Jistě chápete, že jsem byla strašně zvědavá, takže jsem se nemohla dočkat až balíček otevřu úplně! No a po otevření jsem uviděla toto!

Ještě než se podíváme na jednotlivé produkty, chtěla bych vám o tomto balíčku něco říct. Na stránkách tohoto eshopu lilibela.cz jsem našla možnost spolupráce s blogy. To mě zaujalo, takže jsem si o tom přečetla více. Spolupráce spočívala v tom, že si sama objednám produkty ve výši minimálně 300,- a jako dárek od eshopu si zadarmo můžu vybrat nějaký produkt, který hodnotu mojí vlastní objednávky nepřekročí. Pak na produkty samozřejmě napíšu recenzi a pokud budu spokojená já i paní Julie, které eshop patří, tak by mohla proběhnout spolupráce i v budoucnu. To mi přišlo jako fajn možnost, takže jsem se rozhodla to zkusit :) Jo a ještě jsem zapomněla zmínit, že jsem na nákup měla ještě slevu 10%. Nemám důvod na svém blogu lhát, tak proto jsem se rozepsala, aby pak nevznikly nějaké milné informace. ;)

Nejprve vám ukážu věci, které jsem si sama pořídila za své penízky. Začneme zleva, kde je největší a nejdražší produkt z mé objednávky. Je to šampon pro mastné vlasy od značky Natura Siberica. Nevím, jestli jste to někde zaznamenali, ale mám teď problém s hodně mastícími se vlasy. Umyju si je například večer a další den už v půlce dne mám u kořínků takové ty mastnější vlasy. :( Nevěděla jsem, čím to může být a při čtení na internetu jsem zjistila, že to může způsobovat tvrdá voda. Je to pár měsíců, co jsem se přestěhovala do většího města, kde je horší voda než jsem měla do té doby, takže si myslím, že to bude tím. Na internetu jsem se dočetla, že by proti tomu mohly pomáhat čistící šampony, takže jsem si jeden od Baley pořídila a zároveň mě zaujal i tento dražší, takže jsem si řekla, že ho zkusím. Tento má 400 ml a na eshopu je za 200,-.
Dále na fotce můžete vidět 2 bomby do koupele. Pevní z nich je šumivá koule od značky Soaphoria s vůní levandulové pole. Sama levanduli nemám ráda, ale tuhle a i tu druhou kouli jsem koupila sestře na Vánoce. Ve výprodeji stála 25,-, teď už je vyprodaná. Druhá šumivka měla být původně jiná, ale byla vyprodaná, takže jsem si místo té původní za 35,- mohla vybrat jednu ze tří, které na eshopu jsou za 75,-. Tahle šumivka do vany je od značky Savon de V´ a je taktéž levandulová. 
Dále jsem sáhla po několika produktech od Jordany, které jsem objevila ve výprodeji. První je třpytivý bronzer v odstínu 02 Golden Bronze, který byl za 49,-. Na první pohled jsem se fakt lekla toho odstínu, je dost oranžový a hodně třpytivý. Zatím jsem ho zkusila jen 2x na tvář a tam se mi to nezdálo tak hrozné, pokud jsem ho nanesla lehce. Ještě ho musím pořádně vyzkoušet, takže s verdiktem počkám. Koukala jsem se i po nějakých linkách a objevila jsem stříbrné třpytivé tekuté linky v odstínu Silver Craze. Z těch jsem byla na první vyzkoušení unesená! Ten odstín je dokonalý a od pátku jsem je na sobě měla každý den. Opět zatím nebudu říkat svůj názor na jejich vlastnosti, ještě je musím pořádně otestovat. Tyto linky byly za 24,-. Poslední kousek od Jordany je hnědá vysouvací tužka na oči v odstínu Brown Stone. Z té nadšená zatím nejsem, ale ještě uvidíme. Stály 25,-.
A 3 produkty jsou od značky Estyle. Mám zkušenost jen s pár produkty této značky a moc se mi líbí jejich stíny, takže jsem si z výprodeje pořídila hned 3 odstíny. Velké ódy jsem slyšela na jejich černý matný stín v odstínu 05 Midnight Black. No a je boží! Ta pigmentace je neskutečná, to jsem fakt koukala. Nebudu ho používat jako klasický oční stín, ale chtěla jsem ho využít místo linek. Stál 29,-. Dále jsem sáhla po 2 odstínech z řady Wet and Dry. Středně hnědý lehce třpytivý stín v odstínu 10 Camel a hodně studený zeleno-stříbrný stín v odstínu 02 Mossy Green. Hnědý stín stál 29,- a zelený 19,-. U zeleného jsem čekala, že bude více teplejší, ale i tak ho snad unosím. 

No a další produkty jsem v balíčku měla navíc. Jediným produktem, o kterém jsem věděla, byl ten, co jsem si sama vybrala v rámci spolupráce. Vybrala jsem si štětec na pudr od značky Real Techniques. Nemám zkušenost s žádným dražším štětcem, takže jsem se rozhodla si vybrat právě ten. Zatím jsem ho použila jen párkrát, ale moc se mi líbí. :) Ten tam normálně stojí 369,-. Produkt, který jsem dostala jako dárek a vůbec jsem o něm nevěděla je oční stín od Estyle v hrozně zajímavém odstínu 04 Magic Pink. Nevím, jak bych tu barvu měla popsat, ale hází jakoby hohografický odstín. A pak v balíčku ještě byly vzorky. Pleťový krém Krásná slečna, Pečující a čistící ranní maska a Mycí elixír na intimní partie od značky Havlíkova Apotéka. Poslední vzorek je od Natura Siberica a je to peeling na pokožku hlavy. 

Balíček mě opravdu zaujal, moc se mi líbilo, jak produkty byly zabalené, protože šlo vidět, že s tím byla práce. Všechno bylo i důkladně zabalené, aby se nic nepoškodilo. Komunikace byla také v pořádku a ani s dobou odeslání jsem neměla problém. Teď už produkty budu jen testovat a vy se těšte na recenze! 

Děkuji eshopu lilibela za poskytnutí štětce a za milé dárečky v balíčku. :)

Máte s tímto eshopem zkušenost? Co jste si tam objednávaly? Máte s nějakým produktem, který jsem tu ukazovala, zkušenost? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Taky se mi líbí, ale úplný verdikt si zatím nechám na později :)

      Vymazat
  2. Štětec vypadá skvěle, ale ještě více se mi líbí ten oční stín, který jsi dostala. Má nádhernou barvičku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten stín je tak strašně zvláštní až je úžasný :D

      Vymazat
  3. Pěkný obsah :) Štětěc bych vyzkoušela ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný obsah balíčku :) když jsem o prázdninách 2x na e-shopu nakupovala už jen rozbalování mi udělalo radost, navíc vždycky balíček tak krásně voněl

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)