Další 3 produkty od značky Trend it up

by - 8:30

Už nějakou dobu zpátky jsem vám ukazovala 3 laky na nehty od značky Trend it up a slibovala jsem, že v budoucnu zveřejním recenzi s dalšími produkty, no a je to tady! Tyto produkty jsem si koupila sama a myslím si, že je mám už dost otestované, takže své názory mohu zveřejnit. 


Oční linky Ultra Black 2v1
Linky jsem si v regálu vybrala z toho důvodu, že jsem zrovna nějaké sháněla a také mě hrozně zaujal jejich aplikátor. Linky jsou tekuté a aplikátor je takový tužší a tvrdší, takže se na něj barva jakoby obalí. Na konci samotného aplikátoru je drobná kulička, která mě hrozně zaujala.
Při focení těchto produktu a dělání swatchů se mi zdálo, že kulička bude při aplikaci super. Ovšem stala se mi nemilá věc a tato kulička se mi při první aplikaci na víčko nějakým způsobem rozpadla na 2 kusy a z aplikátoru úplně odpadla. Díky tomu s linkama začaly docela patálie, protože díky tuhosti toho aplikátoru se mi s ním špatně pracuje. S postupem času jsem si na ně zvykla trochu více, ale i tak po nějakých 2 měsících nejsem schopná nakreslit krásný ocásek linek, prostě se to nedá. Navíc pokud se vám linka na první tah nepovede, tak při upravování a opakovaném přejíždění aplikátor tu původní vrstvu nějak sundá a zůstane tam místo linky šmouha. 
Když pominu hodně špatný aplikátor, tak jsou linky docela fajn. Mají krásnou černou barvu, která docela rychle usychá a je matná. To se mi líbí. Výdrž taky není úplně špatná, ale je mnohem lepší, když pod linkama jsou ještě nějaké oční stíny. Pokud jsem ji zkoušela bez stínů, tak už k večeru vypadala docela opotřebovaně. 
Popis na obale:

Linky mají 3 ml a kupovala jsem je asi za 80,- nebo 90-. Cena je fajn, to množství docela dlouho vydrží, zatím jsem na konzistenci linek nezpozorovala žádnou změnu. Ale znova po nich určitě nesáhnu, ten zničený aplikátor hned při prvním použití mě prostě naštval a díky tomu je nemám ráda, navíc se s nimi i špatně pracuje. Možná vyzkouším jiný typ linek, který tato značka nabízí, ale těmhle se určitě vyhnu. 


Báze pod makeup Expert Perfection
Bázi jsem si pořídila, protože se mi prostě líbila. Ale ve výsledku z ní bohužel také nejsem nadšená. Nejprve bych chtěla zhodnotil obal, ten je hezký a líbí se mi praktická pumpička na dávkování. Zatím mi slouží dobře, problém bude když budu bázi dodělávat.

Nápisy na bázi:
Jak je psáno na obale, měla by sjednotit tón pleti, zakrýt drobné nedokonalost a dodat perfektní vzhled. Bohužel se mi to tak úplně nezdá. I když má lehce oranžovou barvu, tak sjednocení po jejím nanesení nevidím, nemá krycí schopnost, takže se sjednocení nedostaví. Ale na druhou stranu pleť hezky rozjasní, obsahuje malinkaté třpytečky, které jsou vidět jen pokud si na sebe přímo posvítíte nebo se na to zaměříte, jinak vidět nejsou, ale rozjasněný efekt udělá. Takže s ní mám spíše špatný pocit, protože neprodlouží výdrž makeupu ani matnou pleť ani nesjednotí. Navíc mám dojem, že se mi asi zkazila, protože hrozně páchne. Nejsem si jistá, zda to tak bylo i předtím, ale na druhou stranu si říkám, že takového zápachu bych si musela všimnout.. Takže ji asi brzo vyhodím nebo pošlu dál.
Složení:

V tubě je 30 ml a kupovala jsem ji asi za 100,-. Cena vzhledem k množství je fajn, ale báze mě nezaujala, takže si ji nekoupím.

Pudr na obočí v odstínu 010
Jako vždy začínám obalem. Ten se mi líbí, plast je trochu lepší, navíc je hezké, že je matný a přes průhlednou část víčka jde vidět samotný odstín stínu na obočí.
Nápisy na obale:

Mám pocit, že v nabídce měli 2 nebo 3 odstíny, ale vím, že tento byl nejsvětlejší. Je spíše studenější světlejší hnědá. Původně jsem si ho koupila na míchání s tmavším odstínem jiné značky, ale jednou jsem ho vyzkoušela nanést samotný a líbil se mi mnohem více, takže ho tak používám doteď. Barva je to opravdu hezká, vůbec nejde do červena, takže pro někoho se světlejšími vlasy by mohl být super. Součástí balení je i aplikátor na pudr, ale ten mi nevyhovuje, protože je hrozně tvrdý a nepřizpůsobí se.
Detail balení a odstínu:

Líbí se mi, že pudr na obočí moc nepráší, při nanášení je hezky pigmentovaný, ale nejvíce ze všeho mě překvapila výdrž. Vždy s ním vyplním obočí a pak ho jednou přejedu gelem na obočí a v téměř stejném stavu mi drží až do odlíčení, můžu se při nošení klidně i zpotit, ale pudr to vydrží. Jediné, co se mi na obočí během dne změní je, když si třeba sundávám svetr přes hlavu, tak se jednotlivé chloupky trochu pohnou, ale obočí barvu neztratí.

Pigmentace pudru na obočí, linek i báze:

Nevím jistě, kolik je stínu v balení, ale mám pocit, že stál kolem 70,-. Jsem s ním spokojená a jako jediný produkt z tohoto článku bych si ho i koupila znovu. 


Máte zkušenost s produkty Trend it up? Jaký vám vyhovoval nejvíce a naopak, který vás absolutně zklamal? Máte zkušenost s nějakým produktem, který jsem ukazovala? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Docela mě zaujala báze a hlavně ten stín, já musím dopotřebovat nějaké zásoby co mám doma a pak si půjdu taky něco do tohoto stojanu vybrat. :).
    Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž o parfém

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem naprosto nadšená z rozjasňovače a ani pudr není špatný. Teď zkouším i jeden z laků téhle značky a ani ten zatím nezklamal. Škoda té báze pod make-up, přemýšlela jsem nad ní, ale jak to čtu, tak bych od ní asi taky čekala víc, takže kupovat nejspíš nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se příště chci podívat na ten jejich rozjasňovač a vyzkoušet nějaké další linky. Moc mě lákají i jejich oční stíny, ale já jich mám tolik!

      Vymazat
  3. V Nemecku sa táto značka predáva už veľmi dlho. Napriek tomu som si ešte nič nekúpila, okolo ich stojanu vždy prejdem bez povšimnutia. Zrejme by som už mala niečo vyskúšať, vidím, že by to nebolo na škodu :)

    Pinkshaaark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus jejich holografické laky na nehty, mám jeden a jsem z něj unešená :)

      Vymazat
  4. Od této značky mám pouze rtěnku se kterou jsem moc spokojená, určitě si koupím další produkty. Věřím že tahle značka nebude tak marná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky téměř nenosím, takže jsem po žádné nekoukala a ani je nemůžu posoudit. :) Já se taky chystám na další kousky.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)