Báze pod oční stíny a trio očních stínů od Catrice :)

by - 12:33

Poslední článek byl o suchých šamponech od Batiste a dnes si proto můžeme dát nějaký o dekorativní kosmetice. Chtěla bych vám ukázat 2 kousky od značky Catrice, které už mám doma docela dlouhou dobu, takže je mám dost otestované. 


Báze pod oční stíny Prime and Fine

Báze pod oční stíny by měla připravit oční víčko na aplikaci stínů. Lehká textura zajišťuje jednoduché a rovnoměrné nanášení. Zároveň tato báze má za úkol vylepšit intenzitu stínů, prodloužit jejich výdrž a zamezit hrudkování. 


Já bych jako vždy začala s obalem. Ten je matný a vyrobený z plastu. Po odšoubování víčka se dostanete k aplikátoru, který je klasický houbičkový a připomínám aplikátor lesků na rty. Aplikátor je na víčku příjemný a nedře ho, takže s nanášením nemám žádný problém. Líbí se mi, že báze nemá klasickou silikonovou klouzavou konzistenci, to moc nemám ráda. Její konzistence je spíše krémová, na víčko se dobře nanáší a rozmazává a díky přirozenému tělovému odstínu nedělá žádné flíčky a vypadá přirozeně. Taky oceňuju to, že víčko nevysušuje. Stíny se na ni hezky nanáší, dají se dobře rozmazat a nedělají fleky. Já tomu většinou zamezuju i tím, že si na víčko před nanesením výrazných stínů dám nějaký přirozený vanilkový, který víčko sjednotí a stíny se pak lépe rozmazávají. A poslední věc, která mě k bázi napadá je to, že opravdu pomáhá stínům, aby držely celý den na víčku. S bází mi každé stíny vydrží celý den (pro mě to je asi 8-9 hodin). 


Balení obsahuje 5 ml báze, což podle mě vydrží na dlouho, protože ji stačí malinko. Její cena se pohybuje kolem 100,-. Já ji objednávala na stránce dekorativka.cz, ale dá se sehnat i normálně v Rossmannu, jen já ho mám hodně z ruky. 



Trio očních stínů Deluxe

Tyto stíny jsem si tenkrát objednávala z toho důvodu, že jsem je ještě nikde neviděla, takže jsem je prostě musela zkusit. Navíc zapečené stíny většinou mívají skvělou pigmentaci, takže jsem neodolala.


Obal stínu je sice z plastu, ale i tak je pevný a myslím si, že se jen tak nerozbije. Líbí se mi průhledné víčko, protože odstíny stínů vidím hned bez otevírání paletky, což může být praktické hlavně ve chvíli, kdy paletku vlastníte v několika odstínech. Paletka je v prodeji ve třech odstínech 010 ANTIQUE C'EST TRÉS CHIC (hnědé odstíny), 020 MEET THE GEMSTONES (šedé odstíny) a 030 ROSE VINTOUCH (růžové). Já mám tu 020, protože na eshopu bohužel ty ostatní odstíny neměli. I tak se mi trio moc líbí. Obsahuje jeden světlý odstín, jeden středně tmavý a pak nejtmavší. Všechny stíny jsou třpytivé a díky tomu, že jsou zapečené i více práší. Jejich výdrž jsem testovala pouze s bází a to mi vydrží celý den. 


Tato paletka má 2,2 gramů a stojí kolem 140,-. Opět ji mám z dekorativka.cz, ale určitě ji najdete i v Rossmannu. 

Pigmentace báze pod oční stíny i stínů:

Máte s nějakým z těchto produktů zkušenost? Jak jste spokojené vy? Jaká je vaše nejoblíbenější báze pod oční stíny? Které oční stíny z drogerie jsou pro vás ty nejlepší? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Zkousela jsem tu pigmentaci stinu v Kauflandu :D u nas tam maji stojan s Catrice a Essence kosmetikou a libily se mi prave :). Bazi ted pouzivam od Makeup Revolution, kterou mam z beauty truhly. Predtim jsem dopotrebovala bazi LasPlash, ktera byla super, jinak jine baze jsem nezkousela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaufland mám taky daleko, takžr tam se taky nedostanu :D Já měla ještě bázi od Dermacolu a Avonu, ale tahle mi tak nějak sedla nejvíce :)

      Vymazat
  2. Já mám tu bázi a nemůžu na ni říct nic špatného, vyhovuje mi dokonce ještě o fous víc než ta z Avonu, takže už u ní plánuji zůstat.

    OdpovědětVymazat
  3. Tu bázi jsem si koupila, ani nevím proč :D Celkem mi vyhovuje, i když stíny moc často nepoužívám :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám období, kdy stíny používám pořád a pak zase období kdy méně. Béhem roku se mi to tak nějak střídá. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)