Gely na obočí od Alverde :)

by - 8:44

Dnes bych vám ráda ukázala 2 gely na obočí, které vlastním. Pořizovala jsem si je z toho důvodu, že jsem chtěla něco začít dělat se svým obočím, ale nechtěla jsem, aby to bylo úplně výrazné a hodně bilo do očí. A přesně tohle mi splňují tyto 2 kousky, tak se na ně podíváme blíže. :)

Jak sami můžete vidět, tak oba kousky jsou od značky Alverde. První kousek je z limitované edice, která před nějakou dobo probíhala, ale pořád ho můžete sehnat ve výprodejích za pár kaček. Druhý kousek je naopak ze stálé nabídky a můžete ho běžně koupit, akorát je docela časté, že je ve stojanu už vyprodaný. 

Gel na obočí z limitované edice Fabulous Fifties
Tento gel mě zaujal hned, jak jsem tuto limitku uviděla v drogérii. Má hrozně roztomilé balení a navíc se mi líbila velikost jeho kartáčku. Nepořídila jsem si ho jen kvůli ceně, která se pohybovala kolem 130,-, což mi přišlo opravdu hodně. Nedávno jsem ho v Dm našla ve výprodeji za 20,-, takže jsem po něm hned sáhla. 
Jak už jsem zmiňovala, velkým plusem tohoto produktu je balení. Je hrozně roztomilé a drobné, takže se vejde všude, ale zároveň ho nepřehlédnete kvůli neobyčejnému designu. Gel na obočí se prodává ve dvou odstínech- 10 Transparent anebo 20 Everybody´s brown. Sobě jsem koupila hnědý odstín a ten transparentní jsem pořídila pro vás a můžete si o něj a další kosmetické produkty zasoutěžit zde. Tento odstín se mi líbí, protože je to střední až tmavší hnědá, která má studený podtón. Obočí jen lehce dobarví a vypadá upraveně, ale zároveň přirozeně. Gel je spíše řidší, ale pracuje se mi s ním skvěle. Velkým plusem je samotný kartáček, který má ideální velikost, protože při práci s ním nepřetahuju a gel se dostane přesně tam, kam já chci. Je na něm tak akorát barvy, takže vám obočí nijak neslepí. Já na úpravu obočí používám jenom gel a výdrží tohoto jsem naprosto spokojená, protože mi drží tvar celý den. Zapomněla jsem zmínit ještě jeho vůni, protože je naprosto skvělá a připomíná mi klasické černé pendreky, což já ráda. :)
Nenašla jsem kolik ml tubička obsahuje, ale její plná cena byla kolem 130,-. Jak už jsem zmiňovala, dá se pořád sehnat ve výprodeji za 20,-. Pokud gel v drogerii najdete, tak ani neváhejte a hned ho hoďte do košíku, protože je super. 
Detail kartáčku:

Gel na obočí 
Tento kousek naopak můžete sehnat běžně v drogerii Dm, ale bývá často vyprodaný, takže ho možná neseženete hned na poprvé. Jeho balení je docela obyčejné a nudné, ale obsahuje i kartáček na pročesání obočí, což je plus. Prodává se ve 2 odstínech- 01 Blond a 02 Braun. Já jsem sice bruneta, ale sáhla jsem po odstínu 01, protože chci mít obočí hlavně přirozené. Tahle barva na mě vypadá přirozeně a normálně ji používám. Tento gel má také řidší konzistenci, ale pracuje se mi s ním o něco hůře než s předchozím gelem a to hlavně díky kartáčku. Jeho kartáček má stejnou velikost jako kartáček od klasické řasenky, což je prostě až moc. Skoro pokaždé s ním přetáhnu mimo obočí, protože se mi s ním špatně pracuje a manipuluje. Když už po něm sáhnu a upravím s ním obočí, tak jsem spokojená, protože mi obočí drží na místě celý den a nijak neopadává. Jeho vůně je divná a moc se mi nelíbí, takže tady plusové body také nedostane. 
Naopak plusem je jeho velikost, protože má 6 ml, což je určitě více než u předchozího kousku už jen kvůli velikosti tuby. A také má příznivou cenu, protože se prodává za 90,-. 
Detail kartáčku:

Odstíny gelů:

Porovnání kartáčků:

Závěrečné hodnocení:
Gel z limitované edice je podle mě mnohonásobně lepší. Má hezčí balení, má ideální velikost kartáčku, lépe se s ním pracuje, nádherně voní. Jako jeho mínusy bych označila, že na obalu není uvedeno jeho množství, dále vyšší cena a také to, že byl pouze v limitované edici. 
Gel ze stálé nabídky má navíc i kartáček, což je super, dá se běžně sehnat a má příznivou cenu a docela velký obsah. Jako mínusy bych zmínila nudné balení, až moc velký kartáček a vůni. 

Co vy a gely na obočí? Máte s nějakým z těch, co jsem vám dnes ukázala zkušenost? Jaká je vaše rutina, co se týče úpravy obočí? Jaký je váš úplně nejoblíbenější produkt na obočí? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Já mám ten gel everybody´s brown, pořídila jsem ho za dvacku ve výprodeji. Je fajn, ale musím si pod něj obočí klasicky vykreslit stíny. Ale na takovou menší fixaci a úpravu je moc dobrý :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to nechci s úpravou obočí přehánět, takžremi stačí jen tento gelík ;)

      Vymazat
  2. Také jsem zkoušela oba dva gely a musím souhlasit s tím, že ten druhý má moc velký kartáček, pokaždé jsem měla barvu všude okolo a ne na obočí :D ten první není vůbec špatný, lepší se mi zdá ten zabarvený odstín než ten transparetní, na úpravu je velmi fajn a efekt není přehnaný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je škoda, že ten s tím menším kartáček není součástí stálé nabídky.. Transparentní odstín jsem nevyzkoušela, takže nemohu posoudit. Nepořizovala jsem si ho pro sebe kvůli tomu, že chci obočí i trochu dobarvit a nepoužívat k tomu nic jiného než gel.

      Vymazat
  3. Po tom druhém gelu jsem se hodně dlouho sháněla, ale byl pořád vyprodaný, tak jsem to vzdala a pořídila si gel na obočí od Essence, s tím jsem spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten od Essence mě moc láká! Asi po něm v budoucnu taky sáhnu :)

      Vymazat
  4. Naprosto úžasný blog. Je fakt skvělej, gratuluji.
    Nechtěla bys napsat nějakou recenzi o této eco korejské kosmetice? https://ecokoreanbeauty.com/ Snažím se o ní něco najít, protože jsem o tom četla jen zběžně v jednom zahraničním časopise, ale je těžké něco dohledat u nás. Myslím, že bys s tím měla úspěch :-)
    Květka

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto úžasný blog. Je fakt skvělej, gratuluji.
    Nechtěla bys napsat nějakou recenzi o této eco korejské kosmetice? https://www.ecokoreanbeauty.com/ Snažím se o ní něco najít, protože jsem o tom četla jen zběžně v jednom zahraničním časopise, ale je těžké něco dohledat u nás. Myslím, že bys s tím měla úspěch :-)
    Květka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)