Gel na holení od Gillette a od Avonu :)

by - 6:30

Dnes bych vám chtěla ukázat gely na holení, které se mi v poslední době dostaly pod ruky. První je od Gillette a mám ho snad milionté balení, protože mi hrozně vyhovuje. Ten druhý je od Avonu a mám ho už také po několikáté. Který asi bude lepší? :)

Gel na holení od Gillette

Obal tohoto gelu je pěkný. Samotná tuba je normálně kovová, má plastové dávkování a víčko. Dávkování je jednoduché a líbí se mi, že dávkuje přesné množství produktu, takže ho zbytečně neplýtvám. Mám na něm ráda jeho vůni a prodává se i v plno dalších variantách. Z lahvičky vyjede gel, který se po rozmazávání začne měnit v hutnou pěnu. Stačí ji díky tomu jen malé množství. Na pokožku se nanáší lehce, dobře spolupracuje s žiletkou a zbytečně nevysušuje pokožku.
Tento gel se dá sehnat v klasické velikosti 200 ml a stojí kolem 100,-. Doporučuju vám si počkat na nějakou akci anebo objednávat z internetu. Je super, že se gel dá sehnat i v menší verzi 75 ml jako součást nějakých balíčku spolu s žiletkou. Takovéto sady se objevují hlavně přes Vánoce, já sama jednu loni dostala. :)


Gel na holení Skin So Soft od Avonu
Proti obalu tohoto gelu také nic nemám. Z tuby se dá vymačkávat dobře, akorát někdy blbne zavírání a už se mi i stalo, že jsem ho zlomila, protože se zavírá docela těžko. Tento produkt se liší od předchozího hlavně v konzistenci. Ven dostanete gel a ten gelem zůstane a nemění se na pěnu. Na pokožce pak máte gel, který nejde úplně dobře vidět, takže se mi i párkrát stalo, že jsem na noze nechala úzký proužek neoholený. To vidím jako jediné jeho mínus, protože v ostatních bodech mu nemám moc co vytknout. Má příjemnou vůni a pokožku nevysušuje, S žiletkou spolupracuje bez problému.
Možná bych měla zmínit i fakt, že se spotřebovává docela rychle, ale když si vybavím jeho cenu, tak mu to klidně odpustím. Normální cena se pohybuje kolem 90,-, ale v akcích se dá sehnat i za 39,-, což se vážně vyplatí :)

Konzistence produktů PŘED a PO:

Celkové zhodnocení:
Já si moc ráda kupuju oba tyto produkty, ale celkově je lepší spíše ten od Gillette. Líbí se mi, že se změní na pěnu a je lépe vidět, které místa mi ještě zbývají oholit, dále se mi líbí i jeho aplikace, ale vytkla bych mu cenu. U toho od Avonu bych označila jako plusový bod právě cenu, ale byla bych raději, kdyby také vytvářel pěnu.

Máte s nějakým z těchto gelů zkušenost? Jaký je váš favorit? Vyzkoušela některá z vás třeba ten od EOS? :)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Ten gel od Avonu mně tím, že se nepřemění v pěnu docela irituje, jsem prostě zvyklá nanést gel a oholit se pěnou:-) Takže preferuji ty od Balei, ale pokud narazím na Gillette v akci, tak beru i je:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baleu jsem ještě nezkoušela, protože se obávám, že by mě vysušovala. :/

      Vymazat
  2. Souhlasím, taky bych dala přednost spíše tomu gelu od Gillete, protože vytváří pěnu a na tu jsem už zvyklá :) Avon má zas super cenu. Před nedávnem jsem se dověděla o laserové epilace (provádí ji třeba tady) a podle toho, co píšou na svých stránkách se vyplatí je navštívit, každopádně osobní zkušenost s nimi nemám, protože do Prahy to mám dost daleko :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)