Makeup a báze pod makeup od FM Group :)

by - 6:30

Nevím jak vy, ale já o této značce nedávno slyšela prvně. Nikdy jsem asi nečetla žádnou recenzi na jejich produkty a proto jsem je prostě musela vyzkoušet! Dnes vám napíšu recenzi na makeup Second Skin Foundation a pak na zkrášlující bázi pod makeup. 

Makeup Second Skin Foundation
Popis: Třpytivé pigmenty se dobře přizpůsobí přirozené barvě pleti, zakrývají nedostatky a vyrovná její barevné rozdíly. Estery vitamínu C stimulují produkci kolagenu a pomáhají jí tím navrátit pružnost. Postupně uvolňující se polymery absorbují nadměrnou produkci mazu, čímž zajistí matnost pleti. Přidané zvlhčující, vyživující a vyhlazující látky způsobí, že je pleť svěží. Lehká krémová konzistence zaručí snadnou aplikaci. Obsahuje antioxidanty a UV filtry. Vhodný pro všechny typy pleti. Elegantní skleněná lahvička s praktickou dávkovací pumpičkou.
Jako první mě na tomto makeupu zaujal obal. Působí mnohem luxusnějším dojmem než makeupy, co vlastním. Tento obal se liší od fotky na webu, ale musím se přiznat, že se mi ten reálný líbí mnohem více! Lahvička je z matného skla, víčko a pumpička jsou z černého plastu. Z počátku docela dlouho trvalo, než se začal makeup dávkovat tou pumpičkou, ale nakonec se to podařilo. Pumpička dává méně makeupu, takže si dávám většinou 2 pumpnutí na celý obličej a krk. Makeup mám v odstínu Porcelain, což je ten nejsvětlejší odstín. Má spíše žlutý podtón. Jeho konzistence je spíše hutnější a řekla bych že má i střední krytí. Když si ho dám na pleť, tak vypadá více sjednocená, dokonce zaryje i lehce začervenalé flíčky od pupínků, ale je možné, že by na akné nestačil, to ale nemohu posoudit :) Na pleť se nanáší dobře, nejlépe se mi zapracovává štětcem nebo houbičkou. Po zapracování na pleť si můžete všimnout, že máte na pleti všude drobné třpytečky. Abych se přiznala, tak jsem se toho poprvé docela lekla, ale jakmile jsem ho pravidelně používala, tak mi to už ani nepřijde. Tento makeup na pleti prostě působí zdravě a celkově pleť vypadá krásně. Z makeupu jsem byla nadšená a pak přišla poslední perlička- výdrž. Mě většina makeupů na pleti nevydrží a večer při odličovaní toho na pleti nezbývá moc k odlíčení. U tohoto makeupu potřebuju na pleť i 2 tampónky, protože i po celém dni pořád je toho hodně na odlíčení! Je to nejvíce držící makeup, který doma mám. Navíc je super, že během dne pleť vůbec nemastí a udržuje je ji na pohled spíše matnou, ale i tak ho používám vždy s pudrem. Poslední věc, kterou bych na tomto skvělém makeupu chtěla zmínit je vůně. Když jsem si ho nanášela poprvé tak jsem se pořád snažila přijít na to, co to kolem mě tak krásně voní a byl to tento makeup! 
Makeup má 30 ml a jeho běžná cena je 350,-, zde ho můžete pořídit za 300,-.

Zkrášlující krémová báze
Popis: Dokonale připraví pleť pro aplikaci make-upu. Obsahuje perleťové pigmenty, které zesvětlí pleť a zakrývají veškeré nedokonalosti a vrásky. Důkladně vybrané složky absorbují nadbytek kožního mazu a obnoví přirozenou rovnováhu pokožky. Hydromanil a kyselina hyaluronová zaručí dokonalou hydrataci pokožky a zlepší její pružnost, zpevní a vyhladí. Vitamín E díky antioxidačním vlastnostem oddaluje proces stárnutí. Jemná růžová barva oživí pleť a sníží známky únavy. Sametové složení umožní snadnou aplikaci a prodlouží dokonalý vzhled make-upu. Vhodná pro všechny typy pleti.
Báze je v klasické tubičce. Ta je lesklá se zlatými nápisy a taky se mi líbí, ale nepůsobí už tak luxusně jako makeup výše. Konzistencí je báze spíše krémová a na dotek v ní nejsou vůbec cítit silikony, jak to bývá u některých bází. Ve složení sice silikon je hned na jedné z prvních příček, ale pro mě je hlavní, že nejde tak cítit na dotek. Báze stačí na pleť úplně malinko a zanechá pleť hezky vyhlazenou a dobře se na ni pak nanáší makeup. Neřekla bych, že by nějak zesvětlovala pleť a zakrývala nedokonalosti. Určitě prodlouží výdrž makeupu, ale není to nic závratného, kvůli čemu byste ji potřebovali. Mě se na ni nejvíce líbí to, že během dne mi na pleti jen tak nesedí a že ji prostě necítím. Je to má 2. báze pod makeup, ale ta první mi na pleti během dne prostě sedí a někdy mi je i docela nepříjemná, což se u téhle nestane, protože mám pocit, jako bych ji ani ne pleti neměla. Tato báze také voní moc krásně, podobně jako makeup výše. 
Má 15ml a její cena je 150,-. Můžete ji koupit zde.

Shrnutí produktů:
Z makeupu jsem nadšená, protože je prostě skvělý kvůli tomu všemu, co jsem popsala výše. Vůbec se na pleti neslévá, neoxiduje ani mě nevysušuje, prostě mu nemám co vytknout. Akorát je třeba si zvyknout na to, že obsahuje třpytky, ale mi to nevadí. 
S báze už tak nadšená nejsem. Není to tak, že by byla špatná, mi vyhovuje, ale není to produkt, bez kterého bych se neobešla. Určitě je lepší než báze pod makeup od Rimmelu Stay Matte, ale já dokážu žít i bez báze. :) 

Zná někdo z vás tuto značku? Máte zkušenost s nějakým produktem? A jak se vám tyto produkty líbí? :)

Děkuji stránce monikyvonavyobchod za poskytnutí makeupu Second Skin Foundation a zkrášlující krémové báze k recenzi.

You May Also Like

10 komentářů

  1. Znacku vubec neznam, ale make-up nevypada spatne :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt skvělý, navíc se může použít i na míchání! :)

      Vymazat
  2. Jejich parfémy znám už dlouho, měla jsem tři někdy před skoro šesti nebo sedmi lety? Ale make-upy tuším tehdy určitě v nabídce neměli. Každopádně tento vypadá hodně dobře :)

    Essence event

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super! Nabídce jsou asi 4 odstíny, tak véřím, že si každý vybere. ☺

      Vymazat
  3. Tak tuhle značku vůbec neznám, ale nevypadá vůbec špatně :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-samponu-klorane.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsen jediná, co tuhle značku slyšela poprvé. ☺

      Vymazat
  4. O značce jsem zatím vůbec neslyšela, ale produkty mě zaujaly, ten makeup podle popisu bude podobný s L'oreal Lumi magique, ten má v sobě taky drobné třpytečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem nezkoušela, takže to nemůžu posoudit. :)

      Vymazat
  5. Tak teda ani jeden přípravek neznám, ale makeup vůbec nezní špatně, hlavně ta jeho výdrž je ohromující :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak... Poprvé jsem nechápala, co se to děje, že odličuju ještě tolik makeupu 😊

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)