Velká sada 11 štětců na makeup :)

by - 6:30

Před 3 týdny mi přišla na otestování tato sada štětců a já je od té doby používala denně, takže si myslím, že je čas na recenzi :)
Každý štětec přišel zvlášť zabalený v igelitovém pouzdře a všechny byly ještě v látkovém pytlíčku. Ten pytlíček tak nehorázně smrděl, že už ho nemám.
Všechny štětce bez igelitového obalu vypadají takto:
Nejprve bych vám chtěla zhodnotit štětce na oči:
1. chlupatý blendící štětec- tento štětec nemá úplně moc štětin, takže jsem se bála, že mi nebude vyhovovat. Po prvním použití jsem si to také myslela, protože mi udělal v záhybu oka jen flek a nijak ho nerozmazal do ztracena. Nechtěla jsem to s ním vzdávat a tak jsem ho používala pořád dál, až jsem se s ní naučila lépe pracovat a začal mi vyhovovat. Musí se na něj nabírat jen malé množství stínů a celkově s ním vychytat ty pohyby na víčku nebo v záhybu. Nevypadla z něj ani jedna štětinka, takže ho můžu jen pochválit :)
2. malý tužkový štětec-  tento tvar štětce moc nevyhledávám a ani je moc nepoužívám. Nějak jsem se s nimi asi nenaučila pracovat a u tohoto to nebylo jinak. Holt nevím na co a jak ho používat :) Dejte mi dolů vědět, jestli byste měli zájem, abych ho přidala do nějaké budoucí soutěže jako součást výhry (byl by vydezinfikovaný a vyčištěný). :) Také z něj nevypadla žádná štětinka. 
3. zkosený štětec na linky- na první pohled se mi zdál docela široký na tvoření linek, ale spletla jsem se. Na linky je naprosto skvělý! Udělám s ním krásnou linku stíny a to úplně bez problémů. Navíc mi z něj při tvoření linky neopadávají stíny všude okolo, takže ho můžu jedině doporučit :)
4. "pádelkovitý" štetec- nevím na co přesně, je tento štětec určený, asi na očí stíny. Takových štětců mám doma více, takže jsem ho jen jednou vyzkoušela na rozmazání tužky na oči a tak nějak nevím, co si o něm myslet. Pokud chcete, abych ho také přidala jako výhru do nějaké soutěže, tak mi dejte vědět ;) 
5. zkosený štětec na očí stíny- tento štětec jsem si moc oblíbila na nanášení očních stínů do záhybu oka. Díky jeho tvaru se s ním skvěle pracuje a nanesu stín přesně tam, kam chci. Tím, že je štětec hustý, tak se s ním dají i rozblendit stíny. Chloupky z něj nevypadávají a moc mi vyhovuje. 
6. zakulacený štětec- nevím, na co je tento štětec určený, ale má zakulacenou/zkosenou špičku a hodně chlupů. Zkoušela jsem ho na zapracování korektoru pod oči a na nanášení pudru pod oči a na to mi vyhovuje. Ještě mě napadlo, že by mohl být super na nanášení rozjasňovače, ale ten nepoužívám, takže jsem ho na to ani nezkoušela. Nevypadl z něj ani jeden chlup. 

Štětce na tvář:
7. štětec na tvářenku/bronzer- štětec testovala sestra, protože já nepoužívám ani tvářenku, ani bronzer. Na tváři vůbec neštípe, tvářenka se s ním skvěle nanáší a hezky rozmaže přechody. Nepadají z něj ani chlupy. 
8. zakulacený štětec- používám ho na pudr a je super. Sice mám ráda štětce, které jsou větší, ale tento mě překvapil. Je opravdu hustý a má hodně štětin, takže se dá skvěle používat. Celkově je na délku maličký, takže bude super i na cestování a už s vidím, jak ho všude budu tahat :) Chlupy z něj také nevypadávají.
9. rovně střižený štětec- tento štětec není tak hustý jako kolega výše, ale pořád má docela dost štětin na to, kolik tato sada stojí. Zkoušela jsem ho používat na makeup, ale jen na to závěrečné zapracování a na to je fajn. Ale dokázala bych se bez něj i obejít. :) Mohl by být fajn i na pudr. Zatím mi z něj vypadly asi 2 chlupy, ale od té doby už žádný. 
10. malý kabuki štětec- tenhle štětec se asi jako jediný vůbec nepovedl. Na dotek je jemný, ale má hrozně málo štětin, žádnou vůli a docela dost pelichá. Zkoušela jsem ho na zapudrování pleti a dá se použít, ale není to žádný skvělý štětec.. 
11. klasický štětec na makeup- tento štětec je obsažený snad v každé sadě štětců a já s ním prostě neumím pracovat :D Když s ním chci zapracovat makeup, tak mám všude šmouhy a tak.. Mám pro něj jediné využití a to na míchání makeupů a pak na následné hrubé nanesení na pleť, ale na zapracování potřebuju jiný štětec. Štětiny z něj nevypadávají, ale občas štípne na pleti. 

Celkově bych sadu hodnotila velmi kladně. Její cena je 495,- a obsahuje 11 štětců, takže jeden vychází na 45,-, což se mi nezdá špatné. Ne všechny jsou úplně povedené, ale najdou se i super kousky. Rukojeť by měla být z bambusu. Všechny štětce jsem asi 4x myla než jsem napsala samotnou recenzi. Štětce si můžete pořídit zde. Podle mě je to nejlepší sada, která mi přes internet přišla. 

Jak se vám tyto štětce líbí? máte nějakou oblíbenou značku štětců? Preferujete spíše levnější nebo dražší kousky? :)

Děkuji stránce poštovné zdarma za poskytnutí sady štětců k recenzi.

You May Also Like

8 komentářů

  1. Vypadají hodně dobře :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-v-tyrkysu.html

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zrovna chtěla napsat, že se mi nelíbí ta dřevěná rukoveť a on je to tedy bambus :-D Jinak vypadají pěkně, bohatě (jako co se štětin týče) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já úplně nedokážu posoudit, zda je to opravdu bambus, ale na stránkách to tak píšou:)

      Vymazat
  3. Líbí se mi ty štětce na pleť, teda kromě toho na makeup (to "pádýlko") jelikož s tím taky neumím moc pracovat a oblíbila jsem si teď hodně houbičku a určitě budu kupovat tu od Ebelin! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Houbičky jsou super! Když si zapracovávám makeup houbičkou, tak je pleť nejkrásnější! :)

      Vymazat
  4. Tahle sada by se mi hodila a celkem mě zaujala. Hlavně poslední 8. a 9. a některé štětce i na oči

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ji musela objednat hned, jak jsem ji na stránkách viděla :-)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)