Pudr Stay Matte od Rimmelu :)

by - 8:21

Když jsem si tento pudr před nějakou dobou objednávala, tak jsem vůbec nečekala, že by tato recenze mohla být pozitivní. Jedno balení jsem už pár let zpátky měla a v té době mi pudr vůbec nevyhovoval a přísahala jsem, že už si ho nikdy nepořídím. Pak jsem ho na stránce krasa.cz objevila za 56,-, tak jsem si řekla, že ho prostě zkusím znova. Kdyby mi nevyhovoval, tak mě to díky té ceně nebude tolik štvát. No a představte si, že mi nyní pudr vyhovuje :D
Obal pudru se mi vzhledově líbí, ale jeho víčko mi přijde docela nekvalitní, protože už mi na jedné straně prasklo a díky tomu za chvíli moc nebude držet, přitom ho téměř nikam nenosím a většinu času je uklizený v šuplíčku. Pamatuju si, že se mi to stejné stalo i s první balením.. Pudr moc příjemně voní, vůně je spíše květinová a svěží. :) Pudr jsem si objednala v odstínu 001 Transparent, takže by neměl pleti dodávat žádnou barvu a s tím musím souhlasit. Než začnu popisovat, jak dlouho vydrží na pleti a podobně, tak bch chtěla zmínit, jakou mám vlastně pleť a co od pudru čekám. Má pleť je podle mě normální, ale má tendenci se vysušovat, tzn. že pokud se pravidelně nemažu, tak mám na pleti šupinky jen co na ni nějakou kosmetiku dám. Používám hydratační krémy a spíše hydratační makeupy, některé zanechávají lesklou pleť a od pudru chci, aby lesk snížil na přirozenější úroveň. Od pudru také očekávám, že mi alespoň trochu zafixuje makeup, aby držel celý den ve stejném stavu. Musím říct, že tento pudr opravdu dobře matuje, ale matný efekt mi nevydrží na pleti moc dlouho. Žádný pudr mi nedokáže zmatnit pleť na celý den a já si myslím, že je to způsobeno i používáním hydratačních krémů a makeupů. Ráno se zapudruju a asi po 2 hodinách už nejsem tak matná, ale pořád pleť vypadá přirozeně a většinou už se během dne znova nepudruju. Navíc odpoledne trávím hlavně doma, takže mi nevadí, že se trochu více lesknu. Abych to nějak shrnula, tak celkově jsem s efektem, který pudr vytváří na pleti, spokojená, ale určitě bych ho neoznačila jako nejlepší pudr na světě. Pro mě je to prostě průměrný pudr, který trochu práší. 
Tento pudr má 14 g, což mi přijde super množství vzhledem k pořizovací ceně 56,-. Dá se sehnat v drogerii anebo na internetu, ale většinou se jeho cena pohybuje kolem 100,-, což je podle mě ještě dobrá cena. 
Pudr mohu doporučit! :)

Co vy a tento pudr? Jste v táboře milovníků anebo v táboře těch, co ho nenávidí? Jaký je váš nejoblíbenější pudr? :)

You May Also Like

25 komentářů

  1. Já i mé kamarádky máme tento pudr, je naprosto skvělý. Cena přijatelná, odstínů dost.
    Já mám tedy v odstínu 003, takže ten mi barvičku trochu dodá, ale díky tomu že používám extrémně světlý make-up, tak s ním nevypadám tak bledě, při nejhorším ho přetřu bílým pudrem během dne. :D
    hezká recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám raději pudry, které nedodávají barvu. Makeupy používám v sedících odstínech, takže barvu dodávat nepotřebuju :) Děkuju.

      Vymazat
  2. Taktiež ho používam a som s ním spokojná..ako si poznamenala matný efekt nevydrží dlho,no mne nerobí problém prepudrovat ho..:) mám ho v rovnakom odtieni..inak fajn recenzia..:)
    mobliviate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sebou pudr nikam nenosím, takže se nemůžu přepudrovat ani kdybych chtěla, ale nijak mi to nevadí :) Děkuju

      Vymazat
  3. Já miluju ten jeho nádherný finish co udělá, ale je pravda, že moc dlouho nevydrží, no a já mám mastnou pleť, takže ho musím nosit i do školy, abych na všechny neházela prasátka! 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná, které na pleti jeho efekt nevydrží dlouho. :)

      Vymazat
  4. Nad timto pudrem premyslim :) Okoli si ho chvali a jelikoz mi ten muj dochazi, tak tento zkusim :)

    elle-cullen.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestojí moc, takže kdyby ti nevyhovoval, tak tě to tak nemusí štvát :)

      Vymazat
  5. Tiež som ho používala a to dosť dlho. :) Potom som natrafila na púder od NYC a teraz sa neviem rozhodnúť, ktorý mám radšej, a ktorý mi viac vyhovuje. :)
    Christy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudr od NYC jsem také měla a byl fajn, ale pořád mi přišel takový obyčejný a nic extra jsem na něm neviděla. :)

      Vymazat
  6. Ještě jsem ho nikdy neměla - nějak mě naláká, ale je teď často v akci v drogerii, tak se po něm asi kouknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho už znova nechtěla, ale nakonec jsem moc ráda, že ho mám :) Za tu cenu je super :)

      Vymazat
  7. Jednu dobu som ho používala, bol celkom fajn ale potom sa mi rozbil.. spadol mi na zem a bol úplne nepoužiteľný :/ ale mala som už aj lepšie pudry :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaké byly podle tebe lepší? Budu ráda za každý tip :)

      Vymazat
  8. Já ho mám a patřím k těm, kteří si ho oblíbili. Nestojí moc, více odstínů na výběr a splňuje moje očekávání. Matný efekt na pleti by mohl vydržet déle, ale protože mám smíšenou/mastnější pleť, tak mu to odpouštím a když to situace žádá, tak se během dne přepudruji:-)
    Nedávno jsem si koupila BB pudr od NYC, jsem na něj zvědavá, třeba najdu dalšího oblíbence:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom BB pudru jsem už slyšela, ale Rossmann v okolí nemám, takže se tam vůbec nedostanu. :/

      Vymazat
  9. Ja som ho ešte neskúšala, práve preto, že skoro všetky recenzie naň sú pozitívne až na ten zmatňujúci efekt. A to je práve to, čo ja potrebujem zo všetkého najviac, prepudrovanie u mňa nehrozí, na to nemám v priebehu dňa čas, momentálne používam púder Manhatan, ale ani ten nezmatňuje pleť na celý deň, predtým som mala Alverde a tiež slabota, najlepší bol Essence zmatňujúci púder, ale tá sypká verzia, táto kompaktná je slabá. Pri sypkej verzii bola pleť matná fakt celý deň bez úpravy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten sypký pudr jsem měla a byla jsem s ním spokojená, akorát mě štvala ta aplikace.. Vždycky jsem ho měla všude kolem.

      Vymazat
  10. Tento pudr mám, a protože já nemám nijak velké nároky na pudr, tak mi vyhovuje na 100% :-)

    Klára
    NARA // czech fashion
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě stačí, když pudr trochu zmatní a zafixuje makeup :-) a hlavně mi nesmí vysušit pleť!

      Vymazat
  11. Že bych ho taky znovu zkusila ? :D Momentálně používám transparentní od Essence a občas se mi zdá, že se úplně nepřizpůsobi a zůstane mistami takový bílý finish :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, když ti nebude sedět tak si ho od tebe odkoupím :D Od Essence jsem měla jen ten sypký. Ale vtipné je, že ten slisovaný od Essence stojí kolem 80,- a tento Rimmel jsem měla za 60,- :-D

      Vymazat
  12. kamarádka ho má a je s tím moc moc moc ale opravdu moc spokojená :D

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:) Budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  13. Já tento pudr naprosto miluju. Používám ho už rok a zatím nemám chuť vyzkoušet něco nového :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)