Čistící pleťová pěna od Avonu :)

by - 6:30

Už je to docela dlouhá doba, co se uvedly na trh první čistící pleťové pěny a já je ihned chtěla vyzkoušet. Tuto pěnu už mám doma rok, chvíli jsem ji používala, pak přestala a nyní ji chci konečně spotřebovat. :)
Pěna je v úplně obyčejném obale, na kterém není vůbec nic zvláštního nebo neobyčejného. V lahvičce je tekutina, která se zmáčknutím pumpičky přemění na pěnu a vy ji můžete aplikovat na pleť. Pumpička má ještě průhledné víčko, které je super i na cestování. Pěna příjemně voní, ale necítím v ní nic konkrétního. Pěna by se měla aplikovat na suchou pleť, krouživými pohyby masírovat obličej tak, aby se očistil od nečistot. Doporučuju vyhnout se očnímu okolí, protože pěna obsahuje 2% kyselinu salicylovou a mohlo by vám to podráždit oči. Na podrážděných místech nebo pupíncích vůbec neštípe. Zpočátku jsem byla s pěnou velmi spokojená, protože mi vůbec nevysušovala pleť, ale po nějaké době začala, takže jsem ji přestala používat. Nyní mám pleť po použití vysušenou, ale ihned ji mažu krémem, takže to dokážu přežít. Pěna je určená hlavně na čistění pleti, což dělá, ale já ji používám i na odlíčení pleti ve dnech, kdy na sobě mám třeba jen pudr. 
Pěna má 150 ml a prodává se kolem 70,-, ale dá se sehnat i za 50,- v akci, já ji dokonce kupovala za 40,-.  U pěny mě trochu štve, že mě vysušuje, ale není to něco, kvůli čemu bych tu pěnu měla nenávidět. Nevím, zda si ji koupím znova, protože  mám raději produkty, které mou pleť ppři čištění i hydratují. 

Vyzkoušel někdo z vás nějakou podobnou pěnu? Nemáte zkušenost s tou od Nivey? Ráda bych ji vyzkoušela, tak ocením vaše zkušenosti. :) Nebo nemáte tip na produkt k čištění pleti, který nevysušuje? :)

You May Also Like

7 komentářů

  1. Pěnu od Nivey jsem měla, ale že bych z ní skákala radostí se říct nedá. Makeup moc nedávala a lehce mě vysušovala pleť.

    Já mám ráda pěnu od Ryoru :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/cerne-tecky-jdu-na-vas.html

    OdpovědětVymazat
  2. Od Ryoru jsem vyzkoušela jen jeden vzoreček, jinak nic :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Neskúšala som, no chystám sa na čistiacu penu od Alverde! :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslí, že tu jsem už u někoho viděla a chválil ji :) Ale nejsem si úplně jistá.

      Vymazat
  4. Jej...tak to se mi ulevilo, ze jsem si ji nekoupila :) Protoze na pohled vypada opravdu velmi zajimave ;)
    Skvely clanek ;) Budes delat i nejaky clanek o produktech na leto ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla bych. Myslíš článek o mých oblíbených produktech v létě, mou ranní a večerní rutinu v létě anebo úplně jiný článek? :)

      Vymazat
  5. S pěnou nemám zkušenosti, ale zaujala mě ta konzistence a celkově produkt. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)