Suchý šampon Batiste Original :)

by - 17:09

Pokud mě odebíráte delší dobu, tak možná víte, že jsem už vyzkoušela suchý šampon od Batiste ve verzi Tropical, na který jsem psala recenzi. :) Vyhovoval mi a proto jsem si pořídila další balení, tentokrát ve verzi Original. 
Obal šamponu se mi moc líbí, je krásně barevný a dobře padne do ruky. Víčko se dá dobře oddělávat, ale zároveň se šampon sám neotevře. Jak už jsem říkala, tak je ve verzi Original, což znamená, že voní jako ostatní suché šampony bez specifické vůně. Neříkám, že je to to nejpříjemnější na čichání, ale dá se to přežít, protože z vlasů to necítím. Před aplikací je třeba šampon důkladně protřepat, protože jinak dělá bílé fleky. Pokud už se stane, že bílé fleky na vlasech jsou, tak se nemusíte bát, protože při masírování šamponu na pokožku hlavy zmizí a není po nich žádná stopa. Šampon vlasy opravdu odmastí a oddálí vám mytí o jeden den. Jsem za to moc ráda, protože moje vlasy se asi zbláznily a mám je mastné už druhý den od umytí, takže se bez suchého šamponu neobejdu :( Mám jich doma načatých více, ale nejraději používám tento, protože opravdu vlasy odmastí a vydrží odmaštěné celý den. Zdá se mi, že docela rychle ubývá, ale to může být i tím, že ho používám opravdu často. 
Toto balení má 200ml a normálně stojí kolem 120,-, ale já ho pořídila za 80,- zde. Bohužel ho už nemají na skladu, ale mají 400 ml balení za 170,-, což se mi také nezdá špatná cena. 
Pokud jste suché šampony od Batiste ještě nevyzkoušeli, tak do nich jděte. Jsou opravdu super a já si určitě pořídím další balení, chtěla bych vyzkoušet to třešňové :) 

Máte pro mě tip na nějaký šampon, který mi oddálí dobu mezi jednotlivými mytími vlasů? Používáte suché šampony? Jaký je váš favorit? :)

PS: Těšte se na nedělní článek, mám pro váš připravenou giveaway, protože v neděli tento blog slaví 1 rok! :)

You May Also Like

15 komentářů

  1. Vyskúšala som jeden od Syossu a bola som spokojná. Celkovo však suché šampóny veľmi často nepoužívam. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Syossu jsem ještě nezkoušela, možná příště :)

      Vymazat
  2. Já jsem si zamilovala suchý šampón od Lybaru.. :-) je skvěllýý.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten se mi moc líbí obalem, ale ještě jsem ho nevyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  4. ani ja veľmi nepoužívam takéto šampóny, ale aspoň viem aký skúsiť :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej :) Vůně Tropical je hrozně super :)

      Vymazat
  5. Už ho taky konečně budu muset načít, momentálně testuju nějaký od Balea a větší hrůzu už jsem dlouho neviděla :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nech si udelat par prouzku meliru, to by ti melo lasy vysusit a timpadrm se zi nebudou tolik mastit.
    Na tento suchy sampon z nejakou dobu mam zalusk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje mamka melír má a vlasy se jí mastí stejně jako mi.. :/

      Vymazat
    2. To mi říkala vždycky ségra, ale mě to taky třeba vůbec nepomohlo...

      Vymazat
  7. Teď jsem začala používat více suché šampony protože si myju vlasy ob dva dny (a né ob den jako předtím), aby si zvykly na nový "systém mytí" :D zkouším teď jeden od Balea a není vůbec špatný za 60 Kč, ale příště bych zkusila Batiste :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom od Baley jsem slyšela, že je příšerný, tak vůbec nemám chuť ho zkoušet :D

      Vymazat
  8. Vyzkoušela jsem jich několik, ale tento je top. Měla jsem tedy jinou verzi, ale teď se chystám na tuhle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastnostmi mi vyhovuje, ale příště bych si vybrala nějaký voňavý :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)