Spotřebované produkty DUBEN 2015 :)

by - 6:30

Krásný den! :) Dneska si dáme spotřebované produkty, které jsem střádala celý měsíc. Minulý měsíc jsem jich měla hodně, takže tento měsíc je trochu slabší. :) Celková spotřeba čítá 11 produktů a to jsou 3 z nich vzorečky. 
Vlasy
Batiste suchý šampon Original (recenze)- kupovala jsem si ho minulý měsíc a už mi došel. Bohužel se mi teď začaly opravdu hodně mastit vlasy a tak jsem ho používala opravdu často.. Samotný šampon je skvělý a měla jsem ho moc ráda. Vlasy opravdu odmastí a dodá jim objem. Bíle stopy nechává jen občas, když ho špatně protřepu, ale zmizí to, jakmile si začnu masírovat pokožku hlavy, aby šampon mohl působit. Má 200 ml a kupovala jsem ho za 80,-.

Odličování, čištění a péče o pleť
Saloos odličovací olej s granátovým jablkem (recenze)- odličovací olej jsem doma měla už nějakou dobu. Moc příjemně voněl a dobře odličoval. Nejprve jsem ho používala tak, že jsem na tamponek nalila micelární vodu a pak trochu oleje a obličej a oči začala odličovat. Pak jsem si od něj na nějakou dobu dala pauzu a jakmile jsem ho začala znova používat, tak mi začal šílený způsobem dráždit oči a já z toho měla zánět spojivek anebo strašně podrážděné a červené oči. Na 90% jsem si jistá, že to způsobil tento olej, protože jakmile jsem ho přestala používat na oči, tak problém odezněl. Teď jsem začala používat další balení tohoto oleje (jen v jiné vůni) a párkrát ho zkusila použít i na odlíčení očí a problém mám znova. Uvidím, jestli se můj názor změní, jakmile spotřebuju další balení odličovacího oleje. Měl 50 ml a kupovala jsem ho za 74,-.

Freeman hydratační pleťová maska s kustovnicí čínskou- masku jsem tak úplně nespotřebovala, protože jí v pytlíču bylo víc než na 1 použití a tak jsem si ji vymačkala do jiné nádobky, aby nějak neztuhla nebo tak v tomto pytlíčku. Zatím jsem ji použila jednou a moc nadšená z ní nejsem, ale více vám o ní řeknu až ji opravdu celou spotřebuju :) Pytlíček měl 15ml a stál 35,-. 

Alverde čistící ubrousky s růží (recenze)- ne, ne, ne a ještě jednou ne! Tyhle ubrousky byly příšerné a už se nad nimi nebudu vytáčet, takže si přečtěte recenzi, pokud vás zajímá důvod, proč jsou tak příšerné! Měly 30 ks a cenu netuším, protože jsem je dostala dárkem. 

Tělo, ruce, nohy
Dermacol sprchový gel karibský sen (recenze)- toto bylo mé druhé balení v této vůni. Moc jsem si ho užívala a to hlavně díky tropické vůni! Skvěle pění a krásně provoní pokožku :) Určitě si časem pořídím další balení :) Měl 250 ml a stál kolem 50,-.

Avon zklidňující neparfémovaný gel na intimní hygienu- používám ho pořád, takže vás asi nepřekapuje, že ho zase ukazuju. Pokožku vůbec nedráždí a jiný už bych si nekoupila. Měl 300 ml a stál kolem 80,-.

Dekorativní kosmetika
Rimmel makeup Match Perfection (recenze)- měla jsem ho v odstínu 100 Ivory. Odstín byl na mě v zimě trochu tmavší, ale buď jsem se snažila ho opravdu důkladně zapracovat, aby nebyl vidět rozdíl anebo jsem ho míchala s jinými makeupy. Vydržel mi celkově 1,5 roku, ale zpočátku jsem ho moc často nepoužívala. Makeup krásně voní, pleť sjednotí, zanechá hebkou, nevysušuje suchá místa a má skvělou výdrž. Je prostě boží a už ho mám v zásobě další balení. Aktuálně ho používám v odstínu 103 True Ivory. Měl 30 ml a já ho kupovala za 80,-, normálně stojí do 200,-.

Ostatní a vzorečky
Iserre odličovací tamponky- tamponky vám tu obvykle neukazuju, ale tentokrát jsem chtěla udělat změnu. Jsou ze 100% bavlny a každý tamponek má obšité okraje, takže se tamponky nerozpadají. Na odlakovávání nehtů jsou skvělé, ale na obličej mi nevyhovují, protože špatně vsakují produkty a jsou docela drsné. V balení je 120ks a stojí kolem 20,-. Na obličej bych je nepoužívala, ale na nehty jsou super :)

Vzorky:
FOR LIFE & MADAGA pleťové čistící mléko- psala jsem recenzi na několik vzorků této značky. Moc jsem si toto odličovací mléko oblíbila a mrzí mě, že už jsem ho spotřebovala. :( Krásně vonělo, na pleti bylo velmi příjemné a odličovalo velmi dobře. 
Dermacol oční krém- konzistenci měl opravdu hustou a vstřebával se hodně dlouho. To by mi nevadilo, ale byla na něm hrozně nepříjemná vůně (spíše smrad). Oční okolí hydratoval dobře a nedráždil mi oči. Na základě vzorku si neplánuju pořizovat plné balení. 
Ryor krém s amarantový olejem- moc pěkně květinově voněl, měl hutnější a mastnější konzistenci a díky tomu se dlouho vstřebával. Na pleti zanechával mastnou a lesklou vrstvu, ale jakmile se vstřebal, tak byla pleť hebká. Tento krém mě nezaujal. 
Co jste spotřebovali vy? Používáte vzorky anebo si je jen syslíte a nepoužíváte je? :) Stalo se vám někdy, že jste si někdy na základě vzorečku museli koupit plné balení? 

You May Also Like

12 komentářů

  1. No s tými oditeňmi make-upov je to bieda, nájsť svetlý make-up je poriadna veda, ja používam Dermacol 24h Control v odtieni č. 1 a je super, neoxiduje na pleti a je dostatočne svetlý, majú z neho ešte aj o odtieň svetlejší. Teraz som si kúpila pre zmenu Rimmel ten nový ale je to nič moc, svetlý by bol dosť, no naniesť ho štetcom je nemožné a prstami mi nevydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Dermacolu jsem zkoušela jen ten makeup z orchieí a ten úplně světlý taky není.. Nový Rimmel jsem taky zkoušela, ale vyhovoval mi, takže jsem ho poslala dál. :)

      Vymazat
  2. Já jsem si dříve vzorečky syslila, teď jsem je začala poctivě spotřebovávat (ale i tak jich mám doma pořád hromadu :-D). Hezká spotřebička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vzorků nemám moc, ale nějaké jo. :) Teď jsem si řekla, že je budu spotřebovávat a zatím mi to jde :)

      Vymazat
  3. Milá Radko, taky jsem se pustila do spotřebovávání všech vzorečků, když se mi nehodí třeba na pleť, použiji na tělo/ruce/nohy apod. Mám dobrý pocit, že je pak prošlé nemusím vyhodit a občas se i stane, že mě překvapivě produkt zaujme. Mrkni na spotřebována ke mně anebo na nějaké ty recenze přírodní kosmetiky, budu se těšit na návštěvu a přeji krásný den, Veronika. :)
    http://wheretigerslive.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tvůj blog se určitě podívám, díky za tip :)

      Vymazat
  4. Sprcháč od Dermacolu mě velmi zklama protože po umytí vůně příliš dlouho nevydržela, škoda. make up od Rimmelu schvaluji, také mi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sama ty sprcháče ze sebe po umytí necítím, ale rodina mi několikrát říkala, že ze mě jdou cítit. :)

      Vymazat
  5. Možná jen jednou nebo dvakrát jsem si opravdu na základě vzorečku koupila plné balení ale spíše ne :D Na Dermacol sprcháče se chystám v létě, hlavně na ty nové vůně! Suchý šampon Batiste si plánuju koupit, až se dostanu do Douglasu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám doma ten mandarinkový a je boží! Zítra se objeví v nákupech :)

      Vymazat
  6. Dermacol sprchové gely jsou skvělé :-) Miluji ten mangový :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/beauty-tip-c11.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna mangový mě úplně nezaujal.. Nejraději mám ten s ananasem a kokosem a pak mi hrozně voní ten nový mandarinkový :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)