Narozeninová giveaway! :) (UZAVŘENO)

by - 6:30

minulém článku jsem vám psala, že jsem se rozhodla uspořádat giveaway na výročí 1 roku od založení blogu! :) Ta doufám, že vám to udělá radost :)
Dárečky v této giveaway jsou: 
Avon sprchový gel s vůní jabloňového květu
Rimmel lak na nehty 60 seconds v odstínu 440 Sun Downer
Avon krém na ruce s kakaem a lotosovým květem
Maybelline Babylips ve variantě Intense Care
+ 7 vzorečků různých značek (Avon, For Life & Madaga, Vichy, Balea, Calu).  
Podmínky účasti: 
1) Odebírat (být pravidelným čtenářem) můj blog v levém sloupci nahoře.
2) Napsat pod tento příspěvek komentář, ve kterém bude Váš email, na který vám můžu napsat v případě výhry.
3) Do komentáře také připsat odpověď na otázku- Co vám vždy vykouzlí úsměv na tváři? :)
4) Každý může napsat pouze 1 komentář. Pokud byste chtěli napsat 2 komentáře a zvýšit tak pravděpodobnost své výhry, tak musíte dát like na mou facebokovou stránku- odkaz
KDO NESPLNÍ PODMÍNKY, NEMŮŽE VYHRÁT. BUDU TO KONTROLOVAT :)
Výherce budu vybírat náhodně. 

Soutěž trvá od dnešního dne (19.4) do 9.5. 10.5 vyhlásím vítěze na své facebookové stránce a napíšu mu email. Vítěz bude mít čas do 13.5 odepsat, jinak vyberu nového vítěze, který bude vyhlášen jen na facebooku. 

Hodně štěstí!

You May Also Like

108 komentářů

  1. :D kozmetika mi vždy vykuzli usmev :D VZDY :D !!!!
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Usmev mi na tvari vykuzlia vzdy take tie male radosti, ked rano vstavam na nultu a hnevam sa ale neskor si uvedomim ze je vlastne ako krasne vychadza slnko, ked vidim svoju najlepsiu kamaratku stastnu alebo ked ma maly bratrancek chyta za ruku, je toho naozaj vela a nechcem spamovat komentar, tak ti este aspon pochvalim blog a celkovy styl pisania, ktorym pises, pretoze to ma hlavu a patu a hlavne aj uroven :) maj krasny den ^^ p.altofova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Možno to bude znieť klišoidne, ale vždy mi úsmev vyčaria kvety, hlavne teraz na jar :-)
    natalia.gazova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Manžel po ránu, když mi řekne, že jsem jak malé strašidélko, ale že prý mu to nevadí už si zvykl, a ví že makeup to zachrání :D :D

    wormake@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji jako Charmedka
    Mě vykouzlí úsměv každá maličkost, dělají mi radost i úplné blbosti. V poslední době mám ale radost ze sluníčka, hned mám lepší náladu.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. FB Beauty of pink
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. mě vykouzlí usměv na tváři když se mi něco povede nebo když si mohu něco hezkého koupit :)
    dostalovakiki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. gfc : kate
    ivanapavelkova1980@seznam.cz
    Mě vykouzlí úsměv fakt takové maličkosti. Třeba když jdu po ulici a nějaký cizí člověk se na mě jen tak usměje, to mám potom hned lepší náladu :) Nebo když vidím někoho šťastného. :)

    OdpovědětVymazat
  9. sleduju i na fb : ivana pavelkova
    ivanapavelkova1980@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, sleduji přes GFC jako Easy on the Eye. Mně úsměv vždycky vykouzlí náš mazlíček králík Toník.
    easyontheeyeblog(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Sledujem tvoj blog cez GFC ako Janka Bianka. Úsmev na tvári mi dokáže vykúzliť viacero vecí, ale najviac asi, keď sa na mňa usmeje nejaký fešák alebo nejaká vtipná príhoda. Ja mám úsmev takmer na dennom poriadku, snažím sa pristupovať k životu pozitívne.
    biankacosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, mě úsměv vykouzlí krásný den, obzvlášť teď na jaře, a dobrý jídlo ! :D :)
    Sleduji jako Adéla N.
    navratilovaada01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. A sleduji i na fb jako Adéla Navrátilová :)
    navratilovaada01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Nelly Bellová
    Mne úsmev na tvári vykúzli krásny slnečný deň, youtuberi, pri nich sa vždy zasmejem, také mini nakupovanie kozmetiky, oblečenia či už kníh a hlavne aj môj malý škrečok. :)
    nelly1132002@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  15. Na Facebooku sledujem ako Nelly Bellová. :)
    nelly1132002@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. GFC Nikola Orechovská
    čo mi vykúzli úsmev na tvári ? hmm to keď sa na mňa niekto usmieva len tak bezdôvodne :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Kristína K
    christyshades.blog@gmail.com
    Úsmev mi vyčaria hlavne maličkosti ako pekné počasie, stretnutie s priateľmi alebo aj nejaké dobré nákupy :D
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  18. Olajkované ako Kristína Kolková. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji jako Nelly Bor
    nelca.bor@seznam.cz
    Nejvíce mi udělá radost, když vidím ráno krásné počasí, hned je ten den lepší ;)

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Zdeňka
    zdenka.skodova@gmail.com
    Ve škole to je jedna učitelka, která vím, že když jí pozdravím tak se usměje a je pořád optimistická :) Jinak teplé počasí, květiny, když se mi něco podaří udělat a nečekala jsem to ... hodně věcí :D

    OdpovědětVymazat
  21. GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz
    Mně vykouzlí úsměv na tváři každá blbost. Když se mi něco povede, když mi někdo řekne něco milého nebo jen to, že je krásné počasí mi udělá ohromnou radost.. :) Ale denně mi vykouzlí úsměv můj přítel, rodina a milovaný pejsek. To jsou takové "jistoty". :)

    OdpovědětVymazat
  22. na tváři mě vykouzlí úsměv spousta věcí, od krásného dne, přes pusu od přítele až po dobré jídlo :-D
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Co mi vykouzlí úsměv na tváři? Vzhledem k tomu, že se raduji z maličkostí, je toho vážně hodně. Čaj, sluníčko, úsměv mojí malé sestry, když se mi vzbudí křeček (:D), nový díl seriálu, a podobně.
    GFC Netty Vanity
    netty.vanity@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. GFC - Kristýna Košuličová
    jediný kdo mi dokáže vytvořit usměv na tváři je můj kamarád vždycky ví so má nebo co by měl udělat a tím mi nejvíc pomůže ♥
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. GFC Simona J.
    Vždy mám veselejší a tím pádem i úsměv na tváři když svítí sluníčko :)) Sluníčko = veselejší nálada:)
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    pritel :)

    OdpovědětVymazat
  27. razcestie69@gmail.com
    Mňa vždy poteší, keď vidím malé deti ako sa hrajú :) Je to také zlaté a vždy mi to vyčarí úsmev na tvári :)

    OdpovědětVymazat
  28. Když se na mě maminka usměje :-)

    sleduju jako Eva Kostrejová

    OdpovědětVymazat
  29. Já se směji pořád, vždy se najde důvod, abych se mohla usmívat - den je pak mnohem veselejší. Naposledy mi na tváři vykouzlila má sestra, když mi jen tak řekla, že mě má ráda :-)
    Sleduji GFC pod jménem Klára Komrsová
    k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. A sleduji i FB, také pod jménem Klára Komrsová

    OdpovědětVymazat
  31. gfc-Jana Svobodová
    Úsměv na tváři mi vykouzlí přítel,když se mě snaží rozveselit a dělá ze sebe šaška nebo mě zlobí :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. fb-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Mě úsměv na tváři vždy přítel a hned na druhém místě je to, když si pořídím nějakou věcičku, kterou vůbec nepotřebuji, ale v obchodě mne nadchne tak, že jí neodolám a dokážu se z ní radovat celý den :)

    GFC - Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Úspěchy okolo školy a mé praxe, přítel nebo když si něco koupím :D:)

    OdpovědětVymazat
  35. FB - Kateřina Výmolová
    Úsměv na tváři by mi vykouzlilo, kdyby si ty a klidně i ostatní mrkli na mou stránku na fb https://www.facebook.com/pages/Beauty-by-K/1568628386749145?fref=ts
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Úsměv na tváři mě dokáže vykouzlit kdejaká maličkost, která by pro spoustu lidí byla úplně normální, ale jinak samozřejmě přítel, krásné komentáře na blogu a spousta dalších věcí :-) Giveaway vypadá skvěle :-)

    GFC : Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Přes GFC sleduji pod jménem Iveta Skutková?
    Co mi dokáže vykouzlit úsměv na tváři? No, v podstatě jsem ani nemusela moc dlouho přemýšlet, protože mi bylo hned jasný, co je na prvním místě - květiny a knihy... Tohle jsou věci, ze kterých mám vždycky hned lepší náladu, usmívám se jako blázen a zkrátka mi vždycky zlepší den o 100% :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduji i na fb jako Iveta Skutková :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Na tváři mi vykouzlí úsměv spousta věcí, nejčastějí to jsou přátelé a rodina, slunečný den, dobrá káva a Martin Pyco Rausch, o kterém si každý může říkat co chce, ale ten jeho inteligentní humor je úžasný :-)

    sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  42. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  43. GFC - Dinky
    dinkyka@gmail.com
    Mne na tvári vždy výkúzli úsmev môj psík. Svojou povahou mi vnáša svetlo aj do tých najtmavších dní :)
    Blahoželám ti k prvým narodeninám blogu! :)

    OdpovědětVymazat
  44. Dala som like na tvoju FB stránku - Diana Dinky

    OdpovědětVymazat
  45. 1. Mycakestyle1
    2. kostkova.pavla@centrum.cz
    3. Vždy mi vykouzlí úsměv můj synovec, ve chvíli, kdy se na mě usměje. :)

    OdpovědětVymazat
  46. FB: Pavla Kostková
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  47. 1) Adéél
    2) adelkazamrzlova@seznam.cz
    3) když se na mě má čtyřměsíční dcera usměje :)

    OdpovědětVymazat
  48. sledujem ťa ako Patrícia Klimentová, môj email je patkaklimentova@gmail.com a najčastejšie mi vykúzli úsmev môj priateľ :)

    OdpovědětVymazat
  49. FB: Paťka Čau
    patkaklimentova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. 1. Klárinka Andělová
    2. klarka.andelova@seznam.cz
    3. nejčastěji mě potěší to, když někoho potěším já :) když pro někoho uděláte sebemenší maličkost a ten člověk se potom usmívá :)

    OdpovědětVymazat
  51. 1. GFC: Andrea Miškocová
    andrea.miskocowa44@gmail.com
    Určite slnko, kamaráti, dobrá kniha či pekné video :)

    OdpovědětVymazat
  52. GFC: Terezkaa_
    Niallerka.cz@seznam.cz
    Mě potěší naprosto všechno...prostě jakákoliv maličkost:)

    OdpovědětVymazat
  53. GFC Veronika
    vermrackova@gmail.com
    Tak jako holku, co má ráda kosmetiku a bižuterii, oblečení, tak nákupy a samozřejmě, když můžu trávit čas se svými blízkými :)

    OdpovědětVymazat
  54. gfc:Teri Vopatová
    terinkav.7@seznam.cz
    když výjde nový díl upířích deníků:D

    OdpovědětVymazat
  55. GFC: patricie Houžvová
    mail: patricie@houzva.cz
    Mě tu největší radost děla přítel.. Stačí jenom, když mi napíše a už mám úsměv na tváři.. Láska je krásná věc :) A máš krásnou výhru, ta by mě potěšila! :)

    OdpovědětVymazat
  56. GFC: Adéla Něničková
    e-mail: ada.nenickova@seznam.cz
    Největší radost mně dělá můj pes, kosmetika, přátelé, rodina, pochvala, když se mně něco povede, nová kosmetika, dobrá známka ve škole, čtení knížek, sledování seriálů a tak dále :D

    OdpovědětVymazat
  57. som nový sledovateľ! :)
    úsmev mi vždy vyčarí krásne počasie a teda pekný celý deň :)
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. a lajkujem aj facebook ako Ľúbezná :)

    OdpovědětVymazat
  59. GFC: Klára Odehnalová
    Mi dokáže úsměv vyčarovat téměř všechno. Úsměv někoho blízkého, hezké počasí, dobré jídlo, cokoliv, co se mi povede.
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Sleduji i na FB jako Klára Odehnalová.
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Mne vyčarí úsmev na tvári moja rodina a priatelia :)
    lucinkabalintova@gmail.com
    GFC: Lucia Balintová

    OdpovědětVymazat
  62. Krásná Giveaway :)
    GFC Lucie Martináková
    Mě úsměv na tváři vždycky vykouzlí sluníčko nebo přítelův úsměv :)
    lucie.martinakova@email.cz

    Make-up speciál 1. část

    OdpovědětVymazat
  63. GFC: LusiLue
    Já se prakticky směju pořád, tak těžko říct. Ale většinou úsměv někoho blízkého, pěkné vzpomínky a roztomilá zvířátka. :-)
    lucka1705@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Mě úsměv na tváří vždy vytvoří ten nejlepší kluk pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  65. GFC-V vyky
    dainny@seznam.cz
    úsměv mi vytvoří hodně věcí ale nejvíce přítel,který mě pořád za ty roky co jsme spolu dokáže rozesmát :)
    jinak stejně jsem pořád vysmátá :D :)

    OdpovědětVymazat
  66. Ahoj
    úsměv mi vykouzlí přátelé a úspěch, protože se cítím alespon někdy důležitá
    a sleduju tě pomocí g mailu PS: pokud je to můj druhý komentář tak se omlouvám seká se počítač

    OdpovědětVymazat
  67. luckap123@gmail.com
    A úsmev mi vždy vyčarí bud slnečné počasie alebo moj psík:))a taktiež nový kozmetický kúsok :P

    OdpovědětVymazat
  68. GFC:Lucia Pentíková
    FB:Lucia Pentíková:)

    OdpovědětVymazat
  69. Super věcičky. :)
    GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Úsměv na tváři mi vykouzlí to, když jsou moji přátelé a rodina šťastná. :)

    OdpovědětVymazat
  70. FB: Denika Abomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. GFC: ElleLion
    jimmyelle11@gmail.com
    Vždycky se mi zlepší nálada, když mám okolo sebe mé přátele, se kterými vždycky dokážeme vymyslet nějakou kravinu a té se pak dokážeme hodně dlouho smát. Samozřejmě pak taky různé maličkosti, jako třeba jen i když je venku hezky, svítí sluníčko a ptáci zpívají, když mě někdo za něco pochválí nebo když mám čas se dívat na svůj oblíbený seriál :).

    OdpovědětVymazat
  72. GFC: Jana Svobodová
    jana.svobodova97@seznam.cz
    Radost mi vždycky udělá nová kosmetika, když mám kolem sebe dobrou partu a je dobrá atmosféra, a nebo nějaký dobrý jídlo :D :)

    OdpovědětVymazat
  73. GFC: Peťuška
    mne vždy vykúzli úsmev na tvári, keď si kúpim niečo po čom som dlho túžila... či už je to kozmetika, oblečenie, topánky, kabelky alebo niečo do bytu... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  74. na FB sledujem ako Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  75. Sleduji přes GFC pod svým jménem.
    Ta giveaway vypadá super :)
    Úsměv na tváři mi vykouzlí často maličkosti, které nečekám, nebo když si v sobotu ráno uvědomím, když nemusím vstávat :)
    Málem jsem zapomněla na mail... meggynapravnikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Mám ráda léto, letní večery, které mi vždy vytvoří na tváři úsměv. A pak také třeba můj miláček pejsek :)

    MonicaSvideo(zavináč)gmail.com

    GFC: Monica S

    OdpovědětVymazat
  77. FB: Monica-Sv

    MonicaSvideo(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Sluníčko!! A milý úsměv od ostatních lidí ;-)

    zuzana@ciperova,cz

    OdpovědětVymazat
  79. madarova.sara@gmail.com haa usmev mi vycari tvoj blog predsaa :) a ludia ktorych mam rada

    OdpovědětVymazat
  80. Sleduji tě přes GFC jako DeeEm :)
    Můj email: Denymusilova@seznam.cz
    Úsměv na tváři mi vždy vykouzlí sluníčko :)

    OdpovědětVymazat
  81. Sleduji tě na FB jako Barushdee Beans :)

    OdpovědětVymazat
  82. gfc Kristýnka, email kristynamencova@email.cz, usmev mi vykouzli kdyz se na me usmeje nekdo jiny :)

    OdpovědětVymazat
  83. sleduji i na fb jako Kristýna mencová, mencovakristyna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Tohle by se moji BFF líbilo k narozeninám doufám že tuhle GIVEAWAY vyhraju dik NATT
    Natt.lexa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. ahoj,
    na google+ jako Aneta P
    usmev mi vycaruje slunecne rano, moje kocicky a nebo teple latte po obede :)
    green.anet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. ahoj,
    na google+ jako Aneta P
    usmev mi vycaruje slunecne rano, moje kocicky a nebo teple latte po obede :)
    green.anet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj,
    úsměv na tváří mi vykouzlí kdejaká blbina :-) ale nejvíc asi když vidím jak nějaký člověk pomůžu někomu jinému.

    sleduji jako Tereza Doubicová (t.doubicova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  88. Sleduji jako Romana Danielová
    Email: danielova.romana@seznam.cz
    K úsměvu mi stačí maličkosti. Ale asi ten nejlepší úsměv je při tom, kdy vím, že jsem vykouzlila úsměv na tváři někomu dalšímu! :)

    OdpovědětVymazat
  89. 1.) GFC: Kristy Mignonne
    2.) kikushka14@centrum.sk
    3.) Úsmev na tvári mi vyčarí to, ak vidím niekoho, kto sa tiež usmieva, je šťastný. Som rada, ak sama môžem niekomu vyčariť úsmev na jeho tvári :)

    OdpovědětVymazat
  90. Like na FB som dala ako Kristína Tonková.

    OdpovědětVymazat
  91. Sledujem ako Simus Benkova

    Úsmev mi vyčarí moj frajer keď ho po dlhej dobe môžem z lásky objať :)

    mail : simus.ben@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. GFC: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Vždy mi na tvári vyčarí úsmev ten, kto sa na mňa usmeje, taktiež pohľad na prírodu po zimnom období a dobrá kniha. :)

    OdpovědětVymazat
  93. FB: Lenka Ďurčeková

    GFC: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Vždy mi na tvári vyčarí úsmev ten, kto sa na mňa usmeje, taktiež pohľad na prírodu po zimnom období a dobrá kniha. :)

    OdpovědětVymazat
  94. GFC: Zuzana Zelienková
    Email: zuzka.zelienkova@gmail.com

    Na tvári mi vždy vyčarí úsmev môj manžel :-)

    OdpovědětVymazat
  95. fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)