Antiperspirant Clean Sensation od Garnier :)

by - 15:16

Krásné odpoledne všem! Dnešní článek jsem dřív nestihla sepsat, za to se omlouvám. To počasí venku mi hrozně lepší náladu! Celý den se usmívám jak rajčátko, navíc jsem vychytala super slevu v Tetě a koupila si pleťovou vodu od Clean and Clear za 20,- a k tomu božsky vonící sprchový gel od Palmolive za 25,-! :) Obojí uvidíte v nákupech za měsíc duben ;) 
Ještě nez začnu s recenzí, tak bych chtěla říci, že zítřejší článek bude trochu výjimečný, protože bude o mém druhém swapu v životě :) Dělala jsem ho s kamarádkou, takže uvidíte i obsah jejího balíčku (dám vám odkaz na její článek na blogu). :)
Obal antiperspirantu se mi líbí a ej super, že na části s dávkováním je takový zámeček, takže se vám nestane, že by sprej při cestování vystříkl, i když nemá víčko. Voní moc příjemně a svěže, ale nevím k čemu bych vůni měla přirovnat. Vím, že jsem vám ho ukazovala v oblíbencích, ale jakmile jsem tak udělala tak mi přestal vyhovovat. Je sice pravda, že jsem ho před tím používala tak týden, ale i tak nechápu čím je to způsobeno. Začal mi totiž po nanesení na pokožku dělat hrudky a drolit se, takže mi zašpiní oblečení. Nepřišla jsem na důvod, proč to dělá, dávám ho docela málo a pořádně ho protřepávám.. Proti pocení trochu pomůže, ale žádná sláva to není. Ze začátku mi na oblečení fleky nedělal, nyní oblečení zašpiní a to díky tomu, že se začne drolit :( Jakmile mi to udělal asi 5x po sobě, tak jsem ho přestala používat a už po něm ani nemám chuť sáhnout... :/ 
Má klasicky 150 ml a kupovala jsem ho za 40,-. Už bych si ho nekoupila, protože mi vadí to drolení. Někomu by se mohlo líbit, že neobsahuje parabeny ani alkohol a nedráždí ani čerstvě oholenou pokožku. 

Jaký je váš oblíbený? Máte s tímto zkušenost? Jaký typ produktů proti pocení máte nejraději? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Antiperspiranty od Garnier ma tiež až tak nenadchli, ale veľmi spokojná som s Rexonou. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rexony jsem už pár balení měla, ale vždy mi zanechávaly skvrny na oblečení, takže se mi do nich moc nechce jít.. Nejvíce mi asi sedí Adidas.

      Vymazat
  2. Jeden antiperspirant/deodorant od Garnier jsem měla a dělal mi fleky na oblečení, takže už raději nekupuju... Teď jsem sehnala od Fa a zatím je celkem fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fa jsem asi ještě neměla, ale mám pocit, že jsem někde slyšela o jejich ne moc dobré kvalitě :/

      Vymazat
  3. Tenhle miluji :-) Je můj jedinej.. :-)

    Zvu tě na soutěž :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/kokosova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě se tak nedrolí? Nechápu, proč mi to dělá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)