Vlhčené čistící ubrousky od Alverde :)

by - 6:30

Dnes vám po nějaké době opět ukážu odličovací ubrousky. Tyto jsem dostala na Vánoce od mojí sestry a opravdu jsem na ně byla zvědavá. Co myslíte, jsou pro mě objevem nebo propadákem? :)
S obalem nemám asi žádný problém. Je matný, design je takový obyčejný, ale nic proti němu nemám a lepící zavírání lepí dost, takže ubrousky nevysychají. Jejich vůně pro mě není úplně příjemná, růži z nich necítím ani trochu, ale květinová vůně cítit jde, akorát je hrozně nepříjemná.. Samotné ubrousky jsou vyrobené z příjemného materiálu (100% bavlna), pleť při použití neškrábou a jsou elastické. V mém balení je 30ks ubrousků, ale normálně je v balení 25ks. Jsou určené na suchou a citlivou pleť. Na jejich obale je napsáno, že jsou vhodné jak na pleť, tak i na oční okolí.  Když jsem je použila poprvé, tak jsem s nimi nejprve chtěla odlíčit oční makeup a to byla chyba! V očích neuvěřitelně štípou, když jsem je opláchla vodou, tak mě pak ještě asi hodinu pálilo oční okolí, takže to opravdu nedělejte! Na pleti také dost pálí, ale dá se to přežít. Odličování není nijak skvělé, s očním makeupem si skoro vůbec neporadí a pleť odlíčí, ale nedokonale. 
Ubrousky mají normálně 25ks, ale jejich cenu jsem nikde nenašla. Za mě určitě ne, ne, ne a ne! Jsou to nejhorší ubrousky, jaké jsem kdy měla. 

Máte s nimi zkušenost? Jak vám vyhovují? Čím se nejraději odličujete? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Tieto obrúsky som ešte nemala, ale po tejto recenzii si ich asi ani nekúpim. Takže ďakujem za radu . :)

    OdpovědětVymazat
  2. No to, že neodlíčí bych přežila, když to ani dělat nemají, ale štípat? Tohle raději ne :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som skúšala jedine Balea tie grapefruitové obrúsky a sú celkom fajn, neštípu, pekne voňajú a odličujú, len ich je treba trochu viac pritlačiť na pleť, ale na také cestovanie sú úplne ideálne.

    OdpovědětVymazat
  4. Zkoušela jsem ty Balea a s těmi jsem opravdu spokojená... :) Díky za recenzi, alespoň vím, co nekupovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se už nemůžu dočkat, až Balea přijde s novou limitovanou edicí ubrousků! :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)