Pleťový peeling s meruňkou od Oriflame :)

by - 6:30

Dnes se podíváme na pleťový peeling s meruňkou, který už nějaký ten pátek používám a nemůžu si ho nevychválit :) Předtím bych vám chtěla ještě prozradit, že se tady na mém blogu (nejspíš ještě tento týden)  objeví giveaway. Takže nezapomeňte sledovat můj blog! :)
Jako vždy začnu obalem. Je krásně barevný a moc se mi líbí. Je super, že balení jako tuba, takže peeling pořád stéká k dávkování a nemusím tak při používání lahvičkou třepat, aby mi vytekl. Až ho budu mít téměř spotřebovaný tak asi budu na tubu nadávat.. :) Vůně je velmi příjemná, ale necítím z ní žádné meruňky ani jiné ovoce. Konzistencí je to gelík s velkým množstvím částeček, které jsou průhledné, takže na fotce nejdou vůbec vidět. Peelingů jsem už vyzkoušela dost, takže si myslím, že můžu dobře porovnat hrubost. Tyto jsou spíše hrubší, takže při masírování pleti peelingem uplatňujte jemnější pohyby ať si pleť zbytečně nepodráždíte. Po použití je pleť nááádherně heboučká a peeling mi pomáhá i na mé sušší místa kolem nosu- úplně odstraní přebytečné šupinky a pleť zůstane hebká. Jediné mínus je, že peeling hodně rychle ubývá, ikdyž ho stačí malinké množství. 
Balení má (jen) 100ml a je škoda, že ho neprodávají i ve větším balení. Jeho normální cena je kolem 100,-, tady jsem ho našla dokonce za 49,-. 
Můžu ho jen a jen doporučit a sama se určitě mrknu po dalším balení (zatím jsem u tohoto asi v půlce), protože je peeling opravdu super :)

Jak se vám peeling líbí? Máte s ním zkušenost? Jaký je váš nejoblíbenější pleťový peeling? Požíváte pleťovou kosmetiku Oriflame? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Tenhle peeling mám a určitě budu někdy kupovat další balení! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Peeling vypadá moc dobře :) já momentálně používám jeden od Yves Rocher, který je taky super.

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od YR jsem měla jen jeden cestovní sprchový gel, jinak nic. Ale moc se mi líbí ty jejich nové balzámky na rty :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)