Nákupy LEDEN 2015 :)

by - 6:30

V tomto dílu se objeví i produkty, které jsem si sama nekupovala a to z jednoduchého důvodu. Produktů jsem si sama koupila minimum a v lednu jsme si se sestrou přebíraly kosmetiku a vyměňovali si nějaké produkty, takže vám je ukážu. Produkty, které jsem se rozhodla ze své sbírky vyřadit můžete najít zde. Jdeme na nákupy! :)

Jako první produkt můžete vidět kondicionér pro suché vlasy s vanilkou od Kallos. Kondicionérů mám sice dost, ale tento jsem si prostě pořídit musela. Má totiž 1000 ml a stál pouhých 84,-!! A tomu jsem opravdu neodolala. Ještě jsem ho nezkoušela, ale voní moc příjemně. Pořizovala jsem ho na parfums.cz. Další produkt mám od ségry a je to dvoufázový odličovač od Garnier. Mě moc sedí, ale jí nevyhovovala mastná textura. Moje mamka mi dala parfém Aqua, který si koupila, ale protože má parfémů dost, tak ho nepotřebuje. Nevím kolik přesně stojí normálně v katalogu Avonu, ale má 50 ml.
Od ségry ještě mám pudr Affinitone od Maybelline v odstínu 24 Golden Beige. Ten jsem jí kupovala kdysi ve výprodeji v Rossmanu asi za 30,-, ale obsahuje třpytky a jí to nevyhovuje. Já si ho vzala, protože ho chci používat jen pod oči a tam mi nějaká ta třpytka zas tak nevadí. Bohužel nevím, zda se dá ještě koupit. Mamka si objednávala na parfums.cz krém na ruce od Neutrogeny a k němu byl jako dárek balzám na rty a protože mamka balzám nechtěla, tak jsem si ho vzala já. Ještě jsem ho nezkoušela a mám ho schovaný v zásobě. Kamarádka šla do Dm a já jsem ji poprosila, aby mi koupila nový korektor od Astoru v odstínu 001 Ivory, protože jsem potřebovala nějaký světlý korektor. Odstín je opravdu krásně světlý, ale zatím jsem korektor pořádně neotestovala, takže o něm moc nemůžu říct. Má 6,5 ml a já ho mám z akce za 100,-. 
Poslední produkt, který jsem vyfotila pouze na úvodní fotku v tomto článku je obrovská paletka z postovnezdarma.cz. Nebudu vám o ní nic říkat, protože se na ni brzo objeví rozsáhlá recenze. Tady máte ukázku odstínů:
A tady jsem ještě vyfotila dekorativku na ruce, abyste mohli vidět odstíny. 
Co jste si za leden koupili vy? Máte s nějakým produktem zkušenost? Jak vám sedí nový korektor od Astoru? :)

You May Also Like

12 komentářů

  1. Kallos chci vyzkoušet už hrozně dlouho, ale pořád se ne a ne dokopat (a to mám pobočku Parfums blízko práce). Tak snad někdy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Kallos měla jen jedno tělové mléko a to bylo průměrné. Jsem zvědavá na tenhle kondicionér a možná napíšu recenzi i na jejich šampon, který si objednala moje mamka. :)

      Vymazat
  2. Ten korektor od Astoru bych chtěla vyzkoušet, jenže se toho docela bojím, protože jsem zvyklá na tuhé korektory. S těmi tekutými nemám zkušenosti a bojím se, že by se to nějak roztékalo nebo ani nezaschlo.. :D

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase nemám moc zkušeností s tuhými korektory. :)

      Vymazat
  3. Na tu paletku se těším, až o ní napíšeš více :) nejvíce mě zaujala 1 a 2 řada z leva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do konce měsíce se recenze objeví ;) Dávám si načas, abych ji opravdu pořádně otestovala. :)

      Vymazat
  4. Púder s trblietkami? Hm, zaujímavé.. :] Inak ten Astor korektor a micelárka od Garnier vyzerá dobre

    www.klikninablog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To od Garnie není micelárka, ale normální odličovač :)

      Vymazat
  5. super blog, ráda se stanu pravidelnou čtenářkou :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)