Micelární voda od Nivey :)

by - 6:30

Dnes si opět dáme produkt určený na odličování a to opět od Nivey. Vím, že poslední článek byl o odličovacím mléku od Nivey, ale chtěla jsem vám o micelárce napsat dříve než ji uvidíte ve spotřebovánu. Tak doufám, že vám to nevadí :)
Obal micelárky se mi líbí a dávkování je dobré, protože se dá hezky korigovat množství, které aplikuju na tamponek. Vůni téměř nemá, ale něco jemného v ní cítit jde. Konzistenci je tato micelárka obyčejná průhledná vodička. Používala jsem ji na odlíčení pleti i očí a velmi mi vyhovovala. V očích vůbec neštípe ani nedráždí oční okolí. Odlíčí všechno, ale s řasenkou jí to chvíli trvá. Na oči jsem si moc oblíbila používat micelárku v kombinaci s odličovacím olejem od Saloos a spolu tvoří skvělý pár. Na pleť je micelární voda naprosto skvělá a nemám jí, co vytknout. 
Micelární voda 200ml a prodává se asi za 130,-. V akci ji seženete určitě levněji, já tuto pořídila za 65,-. 
Klidně bych si ji pořídila znova, protože je skvělá :)

Co vy a micelárky? Máte rádi značku Nivea na pleť? S jakými produkty pleťové kosmetiky od Nivey máte zkušenost? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Miluji Niveu, hlavně jejich tělovku a pleťovku :)

    OdpovědětVymazat
  2. MIcelárku som skúšala už dávnejšie a nebola zlá, make-up odličovala dobre, s očami to bolo horšie, ale s tými mávajú problém viaceré micelárky, pleť nedráždila, akurát ja mám mastnú pleť a po odlíčení touto micelárkou mi ostával na pleti ulepený pocit, asi to bude typom pleti.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ulepenou pleť jsem po ní vůbec neměla. Má pleť je normální, spíše sušší :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)