Lak na nehty Colorama a odlakovač Valea :)

by - 6:30

Dnes jsem se rozhodla zveřejnit dvojitou recenzi, týkající se produktů na nehty. Blíže se podíváme na lak na nehty Colorama od Maybelline v odstínu 288 a odlakovač od Valea. :)

Lak na nehty Colorama v odstínu od Maybelline
Obal je stejný jako u všech laků Colorama. Štěteček je středně tlustý a střižený do rovna. Konzistence laku není úplně tekutá, ale ani hustá, takže je pro mě ideální. Lak srmdí úplně stejně jako všechny laky. Odstín 288 je krásná krémová šedá barva, která kryje ve dvou vrstvách. Schnutí laku je obvyklé, takže je třeba chvíli počkat a nechat ho dobře zaschnout. Výdrž bez nadlaku je 5 dní, což je podle mě super a jsem za to ráda :) 
Lak má 7ml a jeho cena se pohybuje kolem 50,-. S lakem jsem spokojená a můžu ho doporučit :)

Bezacetonový odlakovač Valea
Tento odlakovač jsem si koupila z jednoho prostého důvodu. Došel mi odlakovač a nutně jsem nějaký potřebovala koupit. Měla jsem ale blíž Tetu drogerii než Dm (v Dm bych si totiž koupila bezacetonový odlakovač od Ebeline) a rozhodla jsem se koupit ten nejlevnější odlakovač, co budou mít a později (až budu mít cestu do Dm) si pořídit Ebelin. Překvapilo mě, že odlakovače stojí tak moc, na to kolik mají ml.Obal tohoto se mi vůbec nelíbí a působí hrozně levně. Dávkování je fajn, ale je třeba se s ním naučit zacházet. Připadá mi, že odlakovač není tak dobrý jako můj oblíbený Ebelin a také se spotřebuje za mnohem kratší dobu. Smrdí jako ostatní odlakovače.
Tento má 100 ml a stál 35,-. Znova bych si ho už určitě nekoupila, protože za stejnou cenu se dá sehnat můj oblíbený Ebelin odlakovač a to má 200ml.

Jaká je Vaše nejoblíbenější značka, co se týče laků na nehty? Jaký je Vás oblíbený odlakovač? :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Hmmm, oblíbenou značku laků asi nemám, hodně to střídám a tak je miluju všechny :-D Z odlakovačů mám ráda Ebelin nebo Essence, momentálně dodělávám Isanu a ten je také hodně dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Celkem si začínám víc a víc oblibovat Maybelline Colorama laky na nehty (snad bude přes Vánoce/zimu nějaká nová limitka! :D), jelikož mi na nehtech vydrží nejdéle. Odlakovačů jsem moc nevyzkoušela, klasiku Ebelin kupuju pořád dokola :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám žádnou oblíbenou značku. Akorát třeba u Avonu mám ráda laky, protože nevyschnou tak brzo jako u jiných značek.

      Vymazat
  3. Ten lak se mi moc líbí, myslím, že mám se stejným obalem, ale jinou barvu. Barva je to skvělá, možná si ho někdy koupím.:)
    Odlakovače moc neřeším. Vždycky nějaký popadnu a jdu.:)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od Coloramy pouze 2 laky na nehty. Tento a ještě takový tmavě fialový :)

      Vymazat
  4. Vyzkoušela jsem několik značek laků a Colorama je mou nejoblíbenější, takže teď by jsi v mém šuplíku našla jedině tyhle a v různých odstínech =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Coloramu mám taky moc ráda :) Vydrží mi na nehtech hodně dlouho :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)