Odličovací ubrousky Purex :)

by - 6:30

Odličovací ubrousky mám ráda a to hlavně v létě. Používám je na odlíčení makeupu a dalších nečistot z pleti a pak pleť ještě dočistím jinými produkty. 
Obal ubrousků je matný a je docela škoda, že lepící víčko není vyrobeno z plastu, ale je to pouze lepící fólie. Za celou dobu používání víčko ale nepřestalo lepit a ubrousky mi nevysychaly. První ubrousky v balení byly méně vlhké než těch pár posledních, ale i tak vlhkost ubrousků byla dostačující. Jejich vůně byla taktéž příjemná a vyhovovala mi. Ubrousky byly z příjemného materiálu a při používání mi pleť nedřely. Používala jsem je hlavně na odličování pleti a na to to bylo skvělé. Vyzkoušela jsem s nimi odlíčit i oči a ikdyž to trvalo delší dobu, tak mi oči odlíčily celkem bez potíží. Při delším používání se mi pleť nezhoršila.
V balení je 25ks ubrousků, ale nedají se pořídit jen tyto jedny. Já je mám z Galaxie přání, ale v nabídce jsou pouze v sadě s peelingovými ubrousky a hluboce čistícími. S kamarádkou jsme si sadu koupily napůl a ubrousky si rozdělily. Celá tato sada se dá pořídit zde za 62,-. Jedny ubrousky vyjdou na 20,-, což se mi zdá fajn :)
zdroj
zdroj
Máte rádi ubrousky? Zkoušeli jste tyto? Znáte značku Purex?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Já ubrousky nedala, zatím jsem nenarazila na nějaké, které by byly dostatečně vlhké a dokonale odlíčily veškerý make-up. A že jsem jich vyzkoušela už dost (Nivea, Balea, Synergen a mnoho dalších). Momentálně dodělávám zbytek od Ebelin a je to takové malé peklo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ubrousky používám hlavně na stáhnutí toho "nejhoršího" z pleti (tj. makeup, pudr atd.). Pleť si pak ještě dočišťuju nějakým čistícím gelem nebo čistícím krémem na mokro :)

      Vymazat
  2. Místo nedala tam má být nerada :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)