Můj první Swap :)

by - 6:30

Nevím, zda všichni z Vás ví, co to swap znamená, tak na úvod to objasním. 2 blogerky (nebo youtuberky) se domluví na určité částce a pa si za tu danou část nakoupí navzájem kosmetické produkty. My byly domluvené na 400,-. Swap jsem dělala s nejlepší kamarádkou Zdeňkou (odkaz na její blog) a tady se můžete podívat na obsah balíčku, který dostala ona ode mě :)
Produkty jsem dostala v takovéto krabičce, kterou kamarádka sama ozdobila a nabarvila. Je opravdu krásná, ale pořád jsem nevymyslela, na co ji ještě využiju :) 
Obsah vypadal nějak takto, součástí balíčku byl i dopis s informacemi o jednotlivých produktech, ale ten jsem fotit nechtěla. 
Z pečujících produktů jsem dostala pleťový čistící krém pro suchou pleť od Garnier, sprchový gel s kokosovém mléku a květů jasmínů, pleťovou plátýnkovou masku pro normální pleť od Essence. Na nehty jsem dostala 2 produkty a to, lak na nehty Colorama v odstínu 288 a odlakovací ubrousek od Douglas. Z dekorativky jsem dostala 3 produkty. První je oční stíny od Gabrielly Salvete v odstínu 02, voděodolná tužka na oči v odstínu 02 Stunning Brown a rtěnka Al Bacio od Gabrielly Salvete v odstínu 02 My Dream. (Mimochodem, všimli jste si, že všechny 3 produkty z dekorativky mají odstín 02? :D ).
Za balíček jsem velmi ráda a všechny produkty určitě využiju. Zatím jsem vyzkoušela jen odlakovací ubrousek, ale o tom se asi zmíním až ve spotřebovánu na konci října.
Balíček se moc povedl a není v něm nic, co bych nevyužila :) Jsem moc ráda, že jsme spolu swap dělaly a doufám, že nebyl náš poslední :)

Líbí se Vám obsah balíčku? Máte zkušenost s některým produktem?

You May Also Like

6 komentářů

  1. Jů, o Swapech už vím, ale ještě jsem se k tomu nějak nedokopala... Snad někdy jo. :) A jinak je to moc hezký balíček, myslím že 400, je ideální částka. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou částkou mi to taky přišlo ideální :-) Kdybys do toho šla, tak se s tím člověkem nejdříve poraď, co používáš a co ne, ať nejsi zklamaná :-)

      Vymazat
  2. Zajímavý nápad vyměnit si takhle balíčky, četla jsem i Zdenčin článek :) Jinak máš moc pěkný blog, stávám se pravidelnou čtenářkou a budu ráda, když ty mrkneš ke mně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)