Voděodolná řasenka a voděodolný odličovač od Oriflame :)

by - 6:30

Tyto produkty se ke mě dostaly díky spolupráci s touto stránkou. Na stránku se můžete i registrovat a to zde
Nejdříve začneme řasenkou.
Popis: Voděodolná řasenka zvýrazňuje a prodlužuje řasy, perfektně je odděluje a dodává jim objem bez slepování a rozmazávání odstínu. Složení obsahuje speciální komplex proti tvorbě žmolků.

Jelikož jsem na letošní léto neměla žádnou voděodolnou řasenku a nechtěla jsem za ni utrácet, tak když jsem ji viděla v katalogu byla to jasná volba. Obal je pěkný, pevný a nápisy dobře drží. Ze začátku byla řasenka hodně mokrá a velmi slepovala, po týdnu používání už byla lepší, ale pořád trochu slepovala. To mi ale nevadilo, protože jsem vždycky řasy akorát pročesala jiným kartáčkem a bylo hotovo. Opravdu řasy prodlouží, ale s rozdělováním moc nesouhlasím, protože je trošku slepí. Žmolky vůbec netvoří. Co se týče voděodolnosti, tak v té je naprosto bezkonkurenční! Zkoušela jsem si oči nejdříve jen opláchnout proudem vody, poté jsem oči promnula rukama a utřela do ručníku a řasenka se prostě nepohnula. Testovala jsem ji i při koupání na koupališti a byla opravdu voděodolná. Během dne neopadává a nerozmazává se. 
Když shrnu všechno dohromady, tak jsem s řasenkou velmi spokojená, ale nevadilo by mi kdyby řasy více rozdělovala. 
Objem řasenky je 8ml a cena kolem 240,-. 

A teď je na řadě odličovač očí. 
Složení: ISOHEXADECANE, AQUA, GLYCERIN, SODIUM CHLORIDE, IMIDAZOLIDINYL UREA, SODIUM BENZOATE, BENZOPHENONE-4, DISODIUM EDTA, CITRIC ACID, +/- CI 42090.
Popis: Vylepšené dvoufázové složení rychle a jemně odstraní všechny stopy voděodolného a dlouhotrvajícího make-upu. Odličovač je šetrný k citlivé pleti kolem očí, zanechává pleť hedvábně jemnou. Obsahuje glycerin, který rehydratuje okolí očí. Před použitím dobře protřepte.

Balení odličovače se mi zdá fajn, jediná nevýhoda je, že lahvička je docela tvrdá a nejde moc dobře zmáčknout, takže produkt musí vykapat. Odličovač je dvousložkový, ale po smíchání obou složek máte opravdu málo času na nalití na tampónek, protože se složky velmi rychle vrací do původního stavu. Měl by odlíčit i voděodolný makeup, ale s tím nemůžu souhlasit. Normální řasenku odlíčí dobře, ale déle to trvá, připadá mi, že při odličování spotřebuju produktu větší množství a tím pádem produkt rychle ubývá. Oči vůbec nedráždí a i přes mastnou konzistenci Vám nezpůsobí takové to "rozmazané vidění". Víte co tím myslím? :D Ale je pravda, že na očním okolí zůstane mastná vrstva, tu buď odstraním čistícím ubrouskem nebo pleťovým gelem.
Odličovač mě neokouzlil a znova bych si ho spíše nepořídila.
Je ho 100ml a cena se pohybuje kolem 210,-.

Vyzkoušel někdo z Vás alespoň jeden z těchto produktů? Jaký je Váš názor? :) Používáte voděodolné produkty?

Děkuji Oriflame za poskytnutí pleťového gelu k recenzi.

You May Also Like

1 komentářů

  1. Novou voděodolnou řasenku zrovna hledám, ale asi si znovu koupím Get Big Lashes od Essence, ta byla dokonce i v testování na kanále (stream.cz) Fasáda a byla první nebo druhá nejlepší!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)