Sprchový gel Hawaiian Flower od Nivey :)

by - 6:30

Nějak jsem pozapomněla o tomto sprchovém gelu napsat a vzpomněla jsem si na to až jak jsem ho spotřebovala. I tak jsem se rozhodla o něm něco napsat :)
Balení se mi moc líbí, víčko dobře drží a věřím, že při cestování by se Vám neotevřel. Voní krásně, svěže a květinově. Konzistence je obvyklá, ale obsahuje žluto-oranžové olejové částečky, které by měly hydratovat pokožku. Částeček tam není moc a při používání se na pokožce rozpustí. Po umytí nemám pokožku vysušenou, ale i tak se namažu krémem. Sprchový gel krásně pění a není ho třeba velké množství. Vyšel mi asi na měsíc a půl používání. 
Měl 250ml a jeho cena je asi 50,-.

Jaká je Vaše nejoblíbenější značka sprchových gelů? Kupujete si pořád jednu vůni anebo vždy úplně jiný?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý váš komentář! :)