Šampon Ultimate Volume od GlissKur :)

by - 6:30

Tento šampon jsem dostala na jaře od svého přítele jako dárek k narozeninám, protože jsem ho moc toužila vyzkoušet! Všude jsem četla samá pozitiva a musela ho mít. Splnil mé očekávání? To se dočtete dále :)
Obal se mi moc líbí a je vyrobený z kvalitního plastu. Musím pochválit víčko, které jde dobře otevírat a nezlámu si všechny nehty! :) Vůně šamponu je opravdu nádherná a co je skvělé, z vlasů jde cítit i po umytí. Pění velmi dobře a jsem ráda, že nevysušuje pokožku hlavy a netvoří tak lupy. Bohužel mi nedokáže prodloužit dobu mezi jednotlivými mytími, tak jako to neumí ani další šampony, které jsem vyzkoušela (jediná výjimka byl šampon od Aussie). Nedokáže mi vlasy ani pozvednout, aby dostaly nějaký objem, takže je mám pořád zplihlé :( Bez použití kondicionéru nebo masky se vlasy hůře rozčesávají, ale dá se to přežít. 
Šampon má 400 ml a vím, že ho přítel pořizoval v akci za 69,-, normálně stojí myslím kolem 100,-. 

Jaký šampon je váš nejoblíbenější? Jaký byste mi mohli doporučit na rychle mastící vlasy, ale aby zároveň nevysušoval pokožku hlavy?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Teď jsem si oblíbila obyčejný Head&Shoulders, který kupujeme domů pravidelně, jelikož ho používají všichni :) Trochu mi pomůže s mastícími se vlasy, ale hlavně je proti lupům a vlasy se po něm dají lehce rozčesat, když si koupíš verzi s kondicionérem (máme doma mátovou/mentolovou verzi) :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)