Odličovací ubrousky Balea s vůní třešní :)

by - 6:30

Poslední dobou se odličovací ubrousky staly součástí mé denní rutiny a proto, když se v Dm objevila nová limitovaná edice ubrousků, tak jsem neodolala! Prodávají se opět po 2 baleních  a s krabičkou za 90,-. Koupila jsem si jedny třešňové a pak mám ještě jedno balení třešňových a jedno malinových (vyměnily jsme si to s kamarádkou). 
Balení ubrousků je klasické a líbí se mi, že k nim je i ta krabička ve stejné barvě a to ikdyž už mám ty krabičky doma asi 4 :D (i z loňska). Na tu vůni jsem se opravdu těšila, ale musím říct, že třešeň mi nepřipomíná. Jako jo voní mi to, ale ta vůně je chemická a vůbec ne třešňová. Myslím si, že někoho by to mohlo obtěžovat. Ubrousky mají strukturu jako všechny ostatní ubrousky Balea, jsou tak akorát vlhké a na odlíčení mi vystačí 1 ubrousek. Používám je jen na pleť, protože si nechci dřít oči. 
V balení je 25ks a sada 2 balení a krabičky se prodává v Dm za 90,-. 
A zda je mohu doporučit? Pokud máte rádi Balea odličovací ubrousky ze stálé nabídky, tak ano, ale pokud Vám nevyhovují, tak tyto taky nebudou nic pro Vás. :)

Máte na odličování rádi ubrousky? Jaká značka vyrábí ty Vaše oblíbené? :)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý váš komentář! :)