Denní a noční pleťový krém Complete Balance Solutions od Avonu

by - 6:30

Nevím čím to, ale spotřebování pleťových krémů mi trvá sakra dlouho. Můžu je používat klidně každý den, ale i tak mi vždy vydrží na několik měsíců. Konkrétně tyto dva už mám asi od dubna a pořád ještě půlka obsahu zbývá. 
Denní matující krém s SPF 15 Complete Balance
Popis: Pleť je vyhlazená, neleskne se a má zdravý vzhled. Vytvořeno pro smíšenou pleť. Tento nemastný krém s SPF 15 pomáhá matovat pleť v T-zóně, zatím co pleť v oblasti tváří zanechává hebkou a vláčnou. Složení z výtažky z lístků kamélie obohacené o aktivní zinek PCA, který redukuje tvorbu kožního mazu.
Obal krému je skleněný a bytelný. Konzistence je krémová, ale zároveň velmi lehká, takže se krém vstřebá ihned po nanesení. Vůně je výraznější, takže by mohla někomu vadit, ale mi voní příjemně a svěže. Trochu zanechá lesklou vrstvičku na pleti, ale během dne už pleť nemastí. Nezaznamenala jsem, že by nějak matoval. Pleť nevysušuje, ale s vysušenými místy, které mě obtěžují například kolem nosu, nic nedělá. Po nanesení krému můžete do pár minut nanášet makeup bez toho, aby krém dělal nějakou neplechu. Při delším používání pleť nijak nezhoršil a spíše jsem si všimla, že když denní a noční krém pravidelně používám, tak je pleť mnohem hezčí a krásně hebká. 

Noční gelový krém Complete Balance 
Popis: Po probuzení bude vaše pleť vyrovnaná, matná a hydratovaná. Tento lehký gel zanechává pleť hydratovanou bez pocitu mastnoty. Složení s výtažky z lístků kamélie obohacené o aktivní zinek PCA, který redukuje tvorbu kožního mazu. 
Obal tohoto krému je taktéž bytelný a ze skla. Konzistence je gelová a má průhlednou zelenou barvu. Krém se nevstřebá ihned, ale pár minut to trvá. Navíc po vstřebání je pleť dost lepkavá díky gelové konzistenci. Jelikož jdu pak spát, tak mi ten lepkavý pocit nevadí. Ráno je pleť krásně hebká a vypadá matně. S vysušenými místy kolem nosu mi krém nepomáhá, na to potřebuju něco mastnějšího. Pleť mi za celou dobu používání nezhoršil. 

Velmi mile mě překvapilo, že v každé krabičce byl i příbalový letáček s popisem produktu asi v 20 jazycích. 
Oba krémy mají 50ml a kupovala jsem je v akci, kdy byl 1 za 129,- a druhý za 29,-. Normální cena je kolem 150,-. 

Jaké krémy na pleť aktuálně používáte vy? Máte zkušenost s těmito?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Já taky nechápu, jak někdo může spotřebovat krém za 1 měsíc třeba :D mi obvykle vydrží tak půl roku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já krém spotřebovávám někdy okolo půl roku :D Proto mám většinou jeden na teplé dny a druhý na zimu a konec podzimu :D Myslím, že jsem měla vzoreček totohle krému a vyhovoval mi ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla jeden krém z loňské zimy schovaný na tu letošní zimu a do té doby se mi zkazil.. Takže už nebudu mít 2 krémy na zimu a léto.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)