Sprchový gel Street Art od Baley :)

by - 6:30

Pokud mě sledujete delší dobu, tak víte, že mi Balea sprchové gely ani trochu nevyhovují. Dráždí mi pokožku, způsobují začervenalá místa, vysušují pokožku a ta pak svědí. Navíc skoro nepění a je jich obrovská spotřeba. Jak dopadl tento? 
zdroj
Složení: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, SODIUM MYRETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BENZOATE, GLYCERIN, COCO-GLUCOSIDE GLYCERYL SORBATE, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, LIMONENE LINALOOL, CI 15985.  
Obalově se mi sprchový gel líbí, dávkování je taky dobré. Sprchový gel navíc krásně voní po pomerančích. Vůně po umytí z pokožky nejde vůbec cítit. Konzistence je obvyklá pro sprchové gely, bez nějakých zrníček nebo něčeho podobného. Tento mě překvapil svou pěnivostí, protože ta je velmi dobrá a dokonce se vyrovná sprchovým gelům jiných značek.Velmi milé překvapení bylo, když jsem zjistila, že sprchový gel pokožku vůbec nedráždí, ani nevysušuje. Bohužel mu zůstala jedna negativní vlastnost a to, že velmi rychle ubývá. Vyšel mi tak na 20 použití a přitom je to obvyklá velikost sprchového gelu (250ml). Jeho cena je nyní 23,-. Za tu cenu je fajn a díky němu jsem se rozhodla dát Balei ještě šanci.

Máte rádi sprchové gely od Baley?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Sprcháče od Balea používáme doma dost často, ale po tom, co jsem vyzkoušela Dove a pak přešla na Baleu, tak mi příjde, že mi celkem vysušuje pokožku...

    OdpovědětVymazat
  2. Sprcháče od Balea su super :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)