Aussie 3 minute miracle reconstruction :)

by - 6:30

posledních nákupech jsem Vám ukazovala produkty od Aussie, které jsem dostala od kamarádky na vyzkoušení. Ihned jsem se pustila do testování, protože jsem Aussie chtěla vyzkoušet už delší dobu. Víte, že mi šampon vyhovuje, jak myslíte, že hloubkový balzám dopadl?
Obal je moc pěkný, ale dávkování je něco strašného. Tím, že je balzám hutnější, tak ke konci balení prostě nejde vymačkat a navíc se vůbec nedá korigovat množství. A když už si myslíte, že už Vám produkt došel, tak stačí odšroubovat víčko a párkrát bouchnout třeba o dlaň a máte ještě na další 2 použití. Vůně je příjemná, ale opět z ní nejsem unesená jako většina lidí. Každopádně tato vůně nebude vyhovovat každému (mojí mamce balzám i šampon smrdí jako zvratky), je výrazná žvýkačková a ve vlasech jde cítit i následující den. Většina lidí je z tohoto balzámu úplně nadšená a já moc nevím proč. Pro mě to není nic moc vzhledem k ceně. Udělá hladké vlasy, lépe se rozčesávají, ale to zvládne i levnější maska nebo kondicionér a nevidím důvod, proč si balzámek znovu kupovat. Nezpozorovala jsem, že by nějak regeneroval vlasy, ale zase musím přiznat, že je nemám úplně zničené. Kdyby byl levnější, tak je fajn, ale takhle mi přijde nic moc. Cena se pohybuje kolem 170,- a obsah je 250ml. 

Co říkáte vy na tento hloubkový balzám? Zázrak nebo propadák?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Nápodobně - není nic moc. Raději si za tu cenu koupím třeba i dva levnější balzámy, které udělají to samé (vlasy budou hebké a budou se dát rozčesat) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná kdo říká že je nic moc :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)