Tónovací šampon Marion potřetí :)

by - 6:30

Pokud jste můj blog pravidelně četli i na minulé adrese, tak možná víte, že jsem si už 2x koupila tónovací šampon a s ním si "nabarvila" vlasy.Jeden odstín byl fialovo-růžový, druhý mahagonově-zrzavý. Tentokrát jsem vlasy chtěla ztmavit, takže jsem si koupila hnědý. Jak mi chylt?
Šampon by neměl vlasy ničit, ale pouze jednotlivé vlasy obalit jakýmsi "barevným filtrem". Použití je naprosto jednoduché. Vždy si vlasy normálně umyju svým šamponem, trochu vysuším, ale tak ať jsou pořád vlhké. Pak si nasadím igelitové rukavice (jsou součástí tónovacího šamponu) a začínám po částech aplikovat šampon. Většinou mi někdo asistuje aby mi držel sáček s barvou. Šampon klasicky napěním ve vlasech po celé hlavě. Jakmile si myslím, že to mám napěněné dost, tak nechám šampon působit 40minut. Doporučuju si během té doby vlasy nějak sepnout a přes ramena si přehodit nějaký starý ručník. Poté začnu smývat šampon. Voda stéká nějakou chvíli obarvená, jakmile začne téct čistá, tak se vlasy můžou normálně usušit. 
Tentokrát jsem měla odstín 64 HAZELNUT BROWN a ten mi bohužel moc nesedl. Vlasy mi obarvil, ale skoro vůbec to nejde poznat. Poznala jsem to akorát já, moje rodina a pak nejlepší kamarádka, protože se mnou jsou každý den. Trochu mě to zklamalo, ale mám ještě v zásobě druhý odstín, který je tmavší, tak snad chytne lépe :)
Na mých pár vlasů je šamponu v balení trochu moc, už jsem nevěděla, kde ho aplikovat. Moje sestra a sestřenka, které mají hustší vlasy měly šamponu tak akorát, možná by mohly mít trochu více. 
Ještě chci zmínit, že samotný šampon má v pytlíku jinou barvu než je pak výsledná barva na vlasech. Jeho konzistence je trochu tekutější, moc hezky pění a voní :) 
 V balení je 40ml a cena je do 30,- (já kupovala tento za 27,-). 

Barvíte si vlasy nebo raději používáte tónovací šampony jako já? Máte nějakou oblíbenou značku?

You May Also Like

1 komentářů

Děkuji za každý váš komentář! :)