Micelární voda Garnier :)

by - 6:30

Tuto micelárku jsem si pořídila z toho důvodu, že jsem ještě žádnou jinou nikdy nezkoušela a taky díky akci v Dm, kde mě vyšla zadarmo. 
Vlastnosti: vhodná pro čištění pleti, očí i rtů
čistí a zklidňuje pleť
pro všechny typy pleti, včetně citlivé
bez parfemace
dermatologicky a oftalmologicky testováno.

Jelikož je tohle moje první micelárná voda, tak nemám žádné srovnání. 
Obal se mi líbí a způsob dávkování mi taky vyhovuje. Micelární voda je opravdu bez parfemace. Pleť odličuje perfektně a nepodráždí ji ani nic podobného. Zkoušela jsem ji i na oči, jde to sice trochu hůř než s dvousložkovým odličovačem, ale to bych překousla. Při odličování oči nedráždí, ale chvíli po odlíčení mám po ní vždy "vysušené" oči. Na pleť ji používám každý den a ráda, na oči moc ne, protože mi to není příjemné. Při delším používání jsem nezaznamenala žádné nežádoucí účinky na pleti. Jako velkou výhodu vidím veliké balení (400 ml) a cenu 100-180,-. 
Na oči ji nemůžu doporučit, ale pleť je pro mě skvělá. 

Jaké micelární vody jste už vyzkoušeli? Která je za Vás ta nejlepší?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Žádnou micelární vodu jsem ještě nevyzkoušela a teď už mě to ani tak moc neláká.. Vlastně od ségry jsem zkusila Biodermu (to bylo ještě před tím velkým "boom" každá značka má micelárku) a byla celkem fajn i na odličování očí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi zatím tato :) Jak říkáš, na pleť je super, ale oči vůbec.

    OdpovědětVymazat
  3. Zkus micelárku od L'orealu, ta je podle mě super i na oči :)
    http://katienajmannova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mě dost láká no :) Teď mám ještě v zásobě Bourjois, tak jsem zvědavá :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)