Podkladový a povrchový lak Miss Sporty

by - 6:30

Krásné ráno. Dnes mám pro Vás recenzi na 2 laky, které používám při každém lakování. Totálně jsem jim propadla a už teď vím, že až mi nějaký dojde, tak kupuji další balení :)
Produkty vypadají takto:
Laky nebudu popisovat zvlášť, protože je používám vždycky spolu.
Fotky top coatu:

Fotky base & top coatu:

Ten fialkový používám pouze jako podkladový a modrý používám vždy jako poslední vrstvu laku. Ten podkladový (fialový) velmi rychle po nalakování uschne, takže téměř ihned nanáším normální lak. Na nehtu vytvoří vrstvu, která nehet chrání před zabarvením a zároveň ten povrch vyhladí tak, že lak po něm tak moc nestéká. Akorát mi připadá, že je barevného laku trochu větší spotřeba než bez podkladu. 
Povrchový lak (modrý) značně urychluje schnutí laku. Každý lak mi s ním uschne do 30 minut od nalakování a to tak, že můžu třeba začít převlékat povlečení a nehty se neponičí. (Nefungoval mi jen u 2 laků a to protože samotné schnou šíleně dlouho.) Navíc dodá nehtům krásný lesk. V poslední době si všímám, že u některých barevných laků jakoby smrskne tu poslední barevnou vrstvu, ale tohle mi nevadí. 
Oba produkty jsou podle mě perfektní a opravdu jsem si jistá, že si koupím další balení. A ještě chci zmínit, že jejich zabarvení nezmění u žádného barevného laku odstín. Oba mají 8 ml a v Dm jsou dlouhodobě zlevněné na 40,- (normální cena 50,-, což taky není nijak vysoká cena). 

Používáte nějaké takové laky? Od jaké značky?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Po povrchovém se musím mrknout, dlouho už nějaký takový lak potřebuji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)